A bevezető előadást Klaus Göldenbot EMEA regionális igazgató tartotta, prezentációjában bemutatta az európai alkatrészpiacot és az RS helyét, törekvéseit.
Az RS üzleti fókuszában a rendelő igényeinek messzemenő kiszolgálása áll. Az igényeket fel kell mérni, a felmérésben 500 000 partner kívánságait dolgozták fel, az átlagos rendelési gyakoriság (AOF: Average Order Frequency) az utóbbi 10 évben csúcsot ért el. A cég bátran alkalmazza az eCommerce lehetőségeit, piaci sikerük egyik meghatározó tényezője.
A plenáris ülés második előadását Keith Reville, az eKereskedelem igazgatója tartotta. A diagram bizonyította, hogy az internetes kereskedelem a jövő ígéretes megoldása.
Az előadásban rávilágított az eKereskedelem megoldásaira, amelyet az RS gyakorol.
A plenáris ülés harmadik előadója Ermanno Maffè európai marketingigazgató volt. Prezentációjában az ügyfélcentrikus marketinget mutatta be, a vásárló elégedettségét mérőszámmal lehet mérni. A Kantar Group által kidolgozott TRI*M, azaz a megelégedettség indexe jól használható az alkatrészpiacon, az RS erre építi marketing stratégiáját.
A szakmai előadások a szekcióüléseken hangzottak el. Mark Cundle műszaki marketing igazgató a mérnök szemével mutatta be a fejlesztés-tervezés menetét és az anyagbiztosítást. Az RS – felismerve az elektronikai tervezés költségesen elérhető számítógépes tervezőrendszereit – saját tervező rendszerrel siet a fejlesztő mérnök segítségére a DesignSpark rendszerrel, amely átlagos igényeket kielégít, és szabadon tölthető le a cég weboldaláról. Kiemelte az RS új szolgáltatását, hogy az alkatrészek ne csak villamos paramétereiben jelenjenek meg, hanem fizikai valóságukban háromdimenziós képekben is, elkerülve a későbbi „befér-nem fér be” konfliktusokat.
Louis Wahl, Marketing – eCommerce igazgató és Alan Mears a felhasználói tapasztalatok online menedzsere az alkatrész rendelések megkönnyítését, kényelmesebbé és biztonságosabbá tételét elősegítő RS módszereket ismertette.
Zárszavában Klaus Göldenbot megköszönte a szaklapok aktív részvételét, és figyelmébe ajánlotta olvasótáborainak az RS új szolgáltatásait.