FőoldalArchívumA függő státuszban lévő rendelések kezelésével kapcsolatos szolgáltatás a Farnell legújabb, vásárlói élmény fokozására irányuló kezdeményezése
2009. október 16., péntek ::

A függő státuszban lévő rendelések kezelésével kapcsolatos szolgáltatás a Farnell legújabb, vásárlói élmény fokozására irányuló kezdeményezése

A Farnell - az elektronikai alkatrészek vezető értékesítője - bevezette továbbfejlesztett, új, a függő státuszban lévő rendelések kezelésével kapcsolatos szolgáltatását, amelynek keretében akár egy perc alatt tájékoztatást nyújt vásárlóinak a függő státuszban lévő termékek helyzetéről.Ez a bejelentés a legújabb a számos kezdeményezés között, amelyek célja, hogy a Farnell megőrizze az iparág vezető ügyfélszolgálatával rendelkező vállalatként szerzett hírnevét. Az új szolgáltatás a legmodernebb e-kereskedelmi technológiát alkalmazza, amellyel a vállalat elektronikai tervezőmérnökökből álló ügyfélköre számára a lehető legegyszerűbbé és leghatékonyabbá teszi a termékek kiválasztását és beszerzését

A Farnell törekszik arra, hogy a vásárlók rendeléseit csupán 5 euró díjért másnap szállítsa, egyes esetekben, bizonyos termékek iránti kivételesen magas kereslet esetén azonban hosszabb lehet az átfutási idő, amelynek következtében a rendelések függő státuszba kerülnek. A vásárlók az újonnan bevezetett rendszerben értesülnek a szállítmány pontos állapotáról, a szállítási időpontról és minden egyéb szállítási információról.

Az azonnal és automatikusan küldött e-mailek által értesülhetnek a várható szállítási időpontban bekövetkezett változásokról, valamint külön e-mailben kapnak tájékoztatást a termék raktárból történő kiszállításának időpontjáról és szállítmány nyilvántartási számáról is. A vásárlók választhatnak, hogy rendelésüket egy vagy több szállítmányban kívánják-e megkapni.

"Az ügyfélszolgálat a lelke mindennek" - mondta Paul Horton, a Farnell Europe ellátási csatorna igazgatója. "Az új, a függő státuszban lévő rendelések kezelésével kapcsolatos szolgáltatás megkönnyíti a vásárlók helyzetét, és időt takarít meg számukra azáltal, hogy naprakész tájékoztatást kapnak rendeléseik tervezett szállítási időpontjáról. Folyamatosan törekszünk arra, hogy jobb vásárlói élményt biztosítsunk vásárlóinknak, és biztosak vagyunk abban, hogy ezzel a kezdeményezéssel megvalósítjuk ezt a célt!"

Kapcsolódó cikkek

A Farnell tovább bővít Kelet-Európában - beindítja új, orosz nyelvű weboldalát

A Farnell megnyerte a Panasonic Demand Creation Award-díjat!

RGB LED-es megoldások a világítástechnikai piac számára

A Farnell weboldalának új funkcióival továbbra is szabványt állít fel az online tranzakciókban

A Farnell bejelentette, hogy bevezette innovatívabb, környezetbarát csomagolási megoldásait

A Farnell honlapja

Kovács Péter

Az Elektronet magazin főszerkesztője...

Tudomány / Alapkutatás

tudomany

CAD/CAM

cad

Járműelektronika

jarmuelektronika

Rendezvények / Kiállítások

Mostanában nincsenek események
Nincs megjeleníthető esemény