A Farnell törekszik arra, hogy a vásárlók rendeléseit csupán 5 euró díjért másnap szállítsa, egyes esetekben, bizonyos termékek iránti kivételesen magas kereslet esetén azonban hosszabb lehet az átfutási idő, amelynek következtében a rendelések függő státuszba kerülnek. A vásárlók az újonnan bevezetett rendszerben értesülnek a szállítmány pontos állapotáról, a szállítási időpontról és minden egyéb szállítási információról.
"Az ügyfélszolgálat a lelke mindennek" - mondta Paul Horton, a Farnell Europe ellátási csatorna igazgatója. "Az új, a függő státuszban lévő rendelések kezelésével kapcsolatos szolgáltatás megkönnyíti a vásárlók helyzetét, és időt takarít meg számukra azáltal, hogy naprakész tájékoztatást kapnak rendeléseik tervezett szállítási időpontjáról. Folyamatosan törekszünk arra, hogy jobb vásárlói élményt biztosítsunk vásárlóinknak, és biztosak vagyunk abban, hogy ezzel a kezdeményezéssel megvalósítjuk ezt a célt!"
Kapcsolódó cikkek
A Farnell tovább bővít Kelet-Európában - beindítja új, orosz nyelvű weboldalát
A Farnell megnyerte a Panasonic Demand Creation Award-díjat!
RGB LED-es megoldások a világítástechnikai piac számára
A Farnell weboldalának új funkcióival továbbra is szabványt állít fel az online tranzakciókban
A Farnell bejelentette, hogy bevezette innovatívabb, környezetbarát csomagolási megoldásait