A weboldal a Farnell nemzetközi terjeszkedési stratégiájának részét képezi, melynek során helyi cégből globális szintű vállalattá nőtte ki magát. A Farnell már 12, kelet-európai nyelveken készült weboldalt működtet, most pedig belép az orosz internetes piacra, amelyen a vállalat az első, saját orosz nyelvű weboldallal rendelkező, világszintű értékesítő. Ez fontos előrelépés a vállalat számára, mivel az orosz elektronikus alkatrészek piaca 1,16 milliárd angol font potenciális kapacitással rendelkezik, az internetezők száma pedig ebben az országban nő a leggyorsabban Európában: 2008-ban 27%-os növekedésről számoltak be. Az új, orosz nyelvű weboldal beindítása egyben válasz a Farnell meglévő és potenciális orosz ügyfelei részéről mutatkozó növekvő keresletre és érdeklődésre.
A weboldal funkciói teljeskörűen használhatók, és lehetővé teszik a vásárlók számára az új termékekkel kapcsolatos tájékozódást, a rendelések elküldését, a legfrissebb árak és a valós idejű készletek ellenőrzését. A vásárlók kiegészítő szolgáltatásokat is használhatnak, mint például az Élő technikai tanácsadás - internetes műszaki segítség, az i-Buy eBeszerzési rendszer és a TechCast termékekkel kapcsolatos online-oktatás moduljai.
Kapcsolódó cikkek
A Farnell megnyerte a Panasonic Demand Creation Award-díjat!
RGB LED-es megoldások a világítástechnikai piac számára
A Farnell weboldalának új funkcióival továbbra is szabványt állít fel az online tranzakciókban
A Farnell bejelentette, hogy bevezette innovatívabb, környezetbarát csomagolási megoldásait