Image
1. szabály: széles termékválasztékA Farnell több mint 475 ezer csúcsminőségű termék rendelkezésre állását garantálja, másnapi magyarországi kiszállítással. A kínálatot adó több mint 1200 rangos beszállítóval való folyamatos együttműködés szavatolja a Farnell megbízhatóságát és a termékek minőségét. A kínálatban éppúgy megtalálhatók a félvezetők, passzív alkatrészek és csatlakozók, mint a különféle kábelek, huzalok, tartozékok, optoelektronikai megoldások, kapcsolók, relék, szerszámok, tápegységek, tesztberendezések - a teljesség igénye nélkül.
Image
2. szabály: gyors, másnapi kiszállításA Farnell 24 órán belüli rendelésteljesítést vállal, másnapi kiszállítással és - a lehetőségek között - többféle csomagolási opcióval. A délután 4 óra előtt beérkezett rendelések garantáltan még aznap kiküldésre kerülnek, így a rákövetkező munkanapi megérkezés biztosított. A szállítási költség online megrendelés esetén mindössze 5 euró, az 500 eurót meghaladó egyösszegű rendelés esetén pedig térítésmentes.
3. szabály: nincs minimális rendelési tétel
Minimális rendelési érték nincs, minden megrendelést azonos súllyal kezel a vállalat, ezáltal az ügyfeleknek nem kell folyamatosan nagy raktárkészletet fenntartaniuk, hozzájárulva költséghatékonyságuk jelentős javulásához. A szükséges termékek gyorsan és egyszerűen megrendelhetők, a másnapi kiszállításra pedig bizton lehet számítani.
Image
4. szabály: kimagasló ügyféltámogatásA vállalat több mint 475 ezer terméket felölelő kínálata a nap 24 órájában, az év 365 napján elérhető. Az adott ország nyelvét beszélő értékesítési csoportok minden ügyfélnek felvilágosítást adnak a vállalat szolgáltatásaival kapcsolatban, szakmai tanácsadással erősítve. A megrendeléseket interneten a www.farnell.com/hu weboldalon, elektronikus levélben, faxon vagy telefonon, a Farnell ingyenesen hívható (06-80) 016-413 telefonszámán is le lehet adni.
Image
5. szabály: térítésmentes technikai támogatásA Farnell a legújabb termékekhez és technológiákhoz való gyors hozzáférésen felül ügyfeleinek térítésmentes szakmai támogatást is nyújt. Az átgondoltan felállított támogatócsoport minden szakmai kérdésre tudja a választ, készséggel áll tanácsokkal az ügyfelek rendelkezésére szakmai jellegű problémák megoldásában. Elérhetőségük telefonon és e-mailben is biztosított. A Farnell ezt nemrégiben egészítette ki a "Live Technical Chat" szolgáltatással, amely rövid múltja ellenére minden várakozást felülmúlóan népszerű a támogatócsapattal folytatott online szakmai társalgási forma miatt. Az ügyfelek a válaszokat azonnal megkapják, ezenfelül a további felmerült kérdéseket is megvitathatják, szintén valós időben. A csevegési felület hozzáférhető a www.farnell.com/hu címen.
Az ügyféltámogatás további erősítése érdekében a Farnell az elektronikai és MRO-szektorokra is kínál információs forrást. A www.farnell.com/hu weboldalon elérhető felületen a felhasználók megtekinthetik a Technology First c. havilap online verzióját és részt vehetnek a TechCast® nevű szakmai képzési sorozaton is.