FőoldalÜzlet

Üzlet

A GfK Hungária elektronikai piaci elemzést adott ki

Magyarországon a legnagyobb mértékben az informatikai hardver piac esett vissza. A tartós fogyasztási cikkek piacán a gazdasági válság hatása még mindig érezhető A 2010-es évben a GfK Hungária által monitorozott szektorok (szórakoztató elektronika, fotó, háztartási kis- és nagygépek, IT és nyomtatás) teljes piaci forgalma közel 266 milliárd forinttal zárt. Ez 10 százalékkal maradt el a 2009-es évtől

Eddig nincs hatása a földrengésnek a Clarion nagykátai gyárára

Gondok csak az alapanyag tekintetében lehetnek, mert bizonyos termékekhez Japánból érkezik az alapanyag A részben japán alkatrészekből autómultimédiát gyártó Clarion Hungary Electronics Kft. működésére jelenleg nincs hatással a szigetországban bekövetkezett katasztrófa

IDC: a Lenovo ismét elhúzott a piac mellett

A legfrissebb IDC PC Tracker elemzés (IDC Worldwide PC Tracker Historical Analysis) szerint a Lenovo a leggyorsabban növekvő vállalat a személyi számítógépek 5 vezető gyártója közül, és ez a növekedés már az ötödik egymást követő negyedévben haladja meg jelentősen a piaci átlagot. A Lenovo bővíti Üzleti Partneri Hálózatát (Business Partner Network), és emellett innovatív technológiát, díjnyertes termékeket valamint megbízható minőséget kínál az otthoni felhasználók, a kkv-k és a nagyvállalatok számára

2010-ben bővült az alkatrészforgalom Magyarországon

Mivel hazánkban sajnos ma már elenyésző az elektronikusalkatrész-gyártás, ezért cégeink kénytelenek importból dolgozni. Ez a hátrány most azonban előnyünkre szolgál, amikor az egyik legnagyobb passzív- és aktívalkatrész-disztribútor cég vezetőjét kérdezzük a 2010. év tapasztalatairól

Minden részlet jól hallható: a Logitech bemutatja mozi élményt nyújtó térhatású hangrendszerét

A Logitech a bemutatott Logitech Z906 térhatású hangszórórendszert azoknak ajánlja, akik a filmek, játékok és zeneszámok minden apró rezdülését hallani szeretnék. Az összesen 500 watt (RMS) teljesítményű, THX-minősítésű Logitech Surround Sound Speakers Z906 mozi színvonalú hangélményt csempész a nappaliba

A nők otthonosabban mozognak a közösségi médiában

A 18-64 éves, legalább egy közösségi oldalon jelen lévő internetezők több mint fele már napi szinten használja az ilyen jellegű oldalak egyikét. Az iWiW-en és a Facebookon a nők, míg a Myspace-en és a Twitteren a férfiak aktívabbak - derült ki a KutatóCentrum és a Marketing&Média 2011. januárban végzett közös kutatásából

A japán földrengés várható hatásai az elektronikai piacon

A földrengés és a szökőár következtében már most akadozik a termelés egy sor világcégnél, ami várhatóan magasabb alkatrész árakat generál. A drágulás akkor is bekövetkezhet, ha magában a gyártó kapacitásban nem keletkezett komolyabb kár, mert a közlekedési és energia-ellátási fennakadások hátráltathatják a termelést

Tudomány / Alapkutatás

tudomany

CAD/CAM

cad

Járműelektronika

jarmuelektronika

Rendezvények / Kiállítások

Mostanában nincsenek események
Nincs megjeleníthető esemény