 A meghívott újságírók
	A meghívott újságírók
 Thomas Rudel, CEO
	Thomas Rudel, CEO
 Markus Krieg, marketingigazgató
	Markus Krieg, marketingigazgató
A cég tevékenysége 1973-ra vezethető vissza, induláskor a Rutronik passzív alkatrészekkel foglalkozott, majd 1980-ban, a Silec/RSC-Halbleiter felvásárlásával megalapozta a teljes alkatrész-spektrum kereskedelmét. A német cég mindmáig megőrizte teljes függetlenségét.
A 90-es években néhány kisebb disztribútor felvásárlásával (BIT-Electronic AB, Discomp, Dimatel Composants, CED Ditronic, TTS) további nyitást végzett az alkatrész-féleségek világában, ma már elmondható, hogy a Rutroniknál mindenféle alkatrész beszerezhető.
 A Rutronik forgalma altív és passzív alkatrészekben erős
	A Rutronik forgalma altív és passzív alkatrészekben erős
Ez teljes európai lefedettséget biztosít a cégnek, és dinamikusan fejlődő üzleti sikerei (több mint 600 millió eurós évi forgalma) arra ösztönzi a céget, hogy földrajzi méretekben is terjeszkedjen. Aktív és passzív alkatrészekben nagyon komoly a forgalma, az európai forgalomhoz viszonyítva is. Szinte valamennyi neves alkatrészgyártó megtalálható a Rutronik line-card-ján.
A világpiacra való sikeres kitöréshez azonban több is kellett. Az alkalmazástechnikai mérnök-gárda, a franchise szerződések a gyártókkal szokvány megoldások, aki ad magára, az ezeket tudja. Mit lehet ennél többet tenni? Paradigmaváltásra van szükség!
 A Rutronik vertikális piaci stratégiája
	A Rutronik vertikális piaci stratégiája
A kompetencia központok a kiemelt technológiai területeket érintik. E szerint a vevő alkatrész-alkalmazástechnikai oldalról olyan mértékű támogatást kap, amely eddig nem volt szokásos. A munka már a fejlesztéskor elkezdődik, de a menet közbeni (piaci igény szerinti) változtatásokat is a gyártó szakértői bevonásával, optimális költséggel és idő alatt tudja végrehajtani. A Rutronik partner a teljes technológiai megoldásban, a fejlesztést-gyártást teljes életciklusában végi kíséri.
A programot számos informatikai megoldás is segíti (Webg@te, online szemináriumok stb.). Miért van erre szükség? Mert a világ megváltozott.
A hagyományos modell szerint a termékfejlesztés és gyártás egy cégnél történt, azután jöttek a gyártáskihelyezések, átlépve országhatárt, sőt kontinenst. Manapság globális mind a gyártás, mind a fejlesztés, sőt a minőség-ellenőrzés is, bárhol történhet a világban, ahol olcsóbb, vagy egyéb kereskedelmi szempontok dominálnak. Még a fejlesztés is globalizált, máshol születnek a rendszertervek, máshol a részletek, a szoftver, a gyártás és minőségellenőrzés pedig erősen technológia-függő, gépekhez, műszerekhez kötött. Fontos kérdés a prototípus legyártása, amiben szintén partnerséget vállal Rutronik. Ezek összehangolására olyan logisztika kell, amely régebben elképzelhetetlen volt. Ha ebben a sorban az alkatrész-szállító nem vesz részt aktívan, akkor ki van szolgáltatva a vevő pillanatnyi döntésének. A Rutronik ezt elkerülendő hirdette meg vertikális piacpolitikáját. Úgy tűnik, egyedülálló terve beválik, ami tovább erősíti piaci pozícióit.
 Gerd Fischer és Andreas Mangler igazgatók
	Gerd Fischer és Andreas Mangler igazgatók
 Joachim Kaiser és Jochen Lutz igazgatók
	Joachim Kaiser és Jochen Lutz igazgatók
 Tilo Rollwa európai kereskedelemi igazgató
	Tilo Rollwa európai kereskedelemi igazgató
 Ernst Gegenbach üzletfejlesztési igazgató
	Ernst Gegenbach üzletfejlesztési igazgató
 Egbert Gerlach igazgató
	Egbert Gerlach igazgató
A sajtótájékoztató jól sikerült, elérte célját, amit a résztvevők az előadások megtapsolásával fejeztek ki.
 
							 
							
 
  	
    


 
							 
							 
							 
							 
							 
							 
							 
							 
							 
							 
							
