A bolti eladások 14 százalékkal csökkentek az előző évhez képest, a CEO pedig "meghatározó döntéseket" kezdeményezett az "elfogadhatatlan eredmények" miatt. A cégstruktúra átszervezésével, illetve a termékstratégia helyes irányba terelésével próbálják meg elejét venni a bajnak, ami magyarul azt jelenti, hogy elbocsátásokra készülnek, illetve olyan termékekre összpontosítanak, amiket el lehet adni a piacon.
Ennek első lépése az volt, hogy a vállalat megvált a Harmony távirányító részlegtől és erre a sorsra jutott a biztonsági kamerás divízió is. Sőt, az év végéig az olyan nem stratégiai jelentőségű termékektől is megszabadulnának, mint a konzolokhoz tartozó kiegészítők, vagy a dokkolós hangszóró rendszerek. A jövőben a mobilitással összefüggő termékek állnak majd középpontban, illetve igyekszenek növelni a PC-s termékek profitrátáját.
Az átszervezés részét képezi az is, hogy a Logitech elbocsát 140 alkalmazottat, illetve a tevékenységhez nem közvetlenül kapcsolódó pozíciók 5 százalékát megszünteti. Ezek az átalakítások és döntések a tervek szerint 16-18 millió dolláros költség megtakarítást hozhat a 2014-es üzleti évben.