
A Remy International a közelmúltban felülvizsgálta a teljes gyártási stratégiáját. Megállapították, hogy az európai értékesítés továbbra is alatta marad annak, amit a belátható jövőre vonatkozólag reméltek. Az alacsony értékesítés miatt a mezőkövesdi termelést jelentősebb beruházás nélkül átvehetik a cég más telephelyei Mexikóban, Kínában, Dél-Koreában és Miskolcon.
A Remy Automotive Kft. vegyes adatokat produkált az utóbbi években. Sajtóinformációk szerint bevétele fokozatosan nőtt, 2008-ban 12,7 milliárd forint volt, 2009-ben 15,2 milliárdra nőtt, 2010-ben pedig 20 milliárd forint fölé emelkedett. Ugyanakkor a cég eredménye csak 2008-ban volt pluszban, az azt követő két évben 164, illetve 341 millió forintos adózás utáni veszteséget volt kénytelen elkönyvelni a társaság.