A kínai piacra szánt szállítmányok a harmadik negyedév során 58 százalékkal nőttek, ugyanakkor az Egyesült Államokban a kereslet 7 százalékkal esett vissza.
A siker titka természetesen az olcsó, Kínában gyártott modellekben rejlik, mint amilyen a ZTE is. Ugyanakkor az eladások legnagyobb nyertese a Nokia volt, 28,5 százalékos részesedéssel, miközben a dél-koreai Samsung 17,6 százalékát fedte le a piacnak a harmadik negyedévben. Az összes többi gyártó osztozik a maradék 53,9 százalékon.
A hagyományos mobiltelefonok piacán már régóra Kína a legnagyobb, csaknem 952 millió előfizetővel, az utóbbi időben azonban egyre nagyobb a nyomás a szolgáltatók részéről is, hogy az ügyfelek váltsanak okostelefonra és használják ki a gombaszerűen növekvő 3G-s hálózatok előnyeit. Kína most válik a világ legnagyobb okostelefon-piacává, amit sem a gyártók, sem a fejlesztők nem hagyhatnak figyelmen kívül.