A Telenor Connexion például a globális megoldásunk a gépek közti kommunikációra (M2M), - ide tartozik a mérőóra-leolvasás is. Ezért vezetik azt be a különböző országokban. Álláspontjuk szerint a névválasztás átláthatóvá teszi az ajánlatokat, és egyben jelzi azt is, hogy hosszú ideig e szolgáltatások mögött áll az egész cég. A vállalatok olyan telekommunikációs partnert keresnek, akivel évekig együttműködhetnek, és a Telenor márkanév nagyobb bizalmat kelt. Ugyanakkor a Djuice márkával ez eddiginél sokkal célzottabban kívánnak koncentrálni a fiatal korosztályra. A jövőben Djuice-márkaboltok is lesznek, tehát aki betéved egy Telenor-boltba, nem is találkozik majd a Djuice márkával.
A vezérigazgató ugyan tudja, hogy mikortól nem lesz többé Pannon, de szerinte ezzel kapcsolatban még nagyon sok a tennivaló, és ezért konkrétumokat nem árult el. Csak annyit nyilatkozott, hogy az első félévben megtörténik a váltás.
További cikkek a Gazdaság rovatból
Ázsiában terjeszkedik az Avnet Technology Solutions
Növekszik az érdeklődés az Országos Elektronikai Klaszter iránt
Elektronikai cégeink a 2008. évi TOP 500-ban
A kínai és indiai fiatalok átalakítják a Vállalati Információs Technológiát