FőoldalÜzlet

Üzlet

Szeptember végéig pályázhatnak a cégek

Meghosszabbította a Werner von Siemens Hatékonysági Díj pályázati határidejét a Siemens Zrt. A vállat célja, hogy összegyűjtse és bemutassa azokat a projekteket, intézkedéseket, amelyekkel a hazai szervezetek igazoltan növelni tudták hatékonyságukat

Androidos okostelefon időseknek

Új, androidos okostelefont mutatott be az EVOLVEO, amelyet kifejezetten időseknek és gyengénlátóknak fejlesztettek ki, így ennek megfelelően nagy gombok, széles látószög és könnyű kezelhetőség jellemzi a készüléket, amely akár két SIM kártyával is használható

Az energiapiac mostantól tudhatja, mi lesz holnap

A villamosenergia-, földgáz- és távhőpiacon egyaránt nagy segítséget nyújthat egy új alkalmazáscsomag, melyet az Új Széchényi Terv keretében 1,5 év alatt fejlesztett ki az IP Systems Kft. A Precog-IP névre keresztelt informatikai rendszer csökkenti az energiakereskedők beszerzési kockázatát, előre jelzi a várható energiafogyasztást, s képes kezelni és elemezni a nemzeti villamosenergia-piacok összekapcsolásának jelenlegi, jövőbeni, valamint a kettő közötti átmenetet képező szabályrendszerét

Mi hajtja a közeljövőben az M2M-piacot?

A Berg Insight előrejelzései szerint a következő öt évben a kereskedelemben és az energiaiparban fog legdinamikusabban nőni az M2M alkalmazások száma. A brit Ovum szerint az egészségügy is legalább ekkora igényekkel fog fellépni

A korrupció ellen a Siemenssel

A Bázeli Irányítási Intézet partnereivel, az ENSZ Globális Megállapodás (United Nations Global Compact) nevű kezdeményezésével és a Gazdasági Együttműködési és Fejlesztési Szervezettel (OECD) közösen, közel 4 millió USA dollár értékű, három éves támogatási keretet kapott a Siemens Feddhetetlenségi Kezdeményezés (Siemens Integrity Initiative) második finanszírozási fordulójában. Ez a keret segíti majd a Bázeli Intézetet és az ENSZ Globális Megállapodását abban, hogy közös felhatalmazásuknak megfelelően kialakítsák és fenntartsák a B20 Közös Fellépési Központot (Collective Action Hub)

Kiberkémkedési kampány japán cégek ellen

A Kaspersky Lab Globális Kutatási és Elemző Csapata felderítette a Blue Termite-et – egy kiberkémkedési kampányt, amely cégek százait célozta meg legalább két éven keresztül Japánban. A támadók bizalmas információkra vadásznak, egy nulladik napi Flash Player sérülékenységet kihasználó kódot és egy fejlett hátsó ajtó programot használva a támadásokhoz. Ez az első olyan, a Kaspersky Lab által ismert kampány, amely kifejezetten japán célpontokra fókuszál – és még mindig aktív

Elbocsátások a Motorola-utódnál

Mérnökállományának tíz százalékát elbocsátja a kínai számítógépipari óriás, a Lenovo, miután harmadával csökkent a Motorola mobiltelefon-gyártó részleg forgalma

Tudomány / Alapkutatás

tudomany

CAD/CAM

cad

Járműelektronika

jarmuelektronika

Rendezvények / Kiállítások

Mostanában nincsenek események
Nincs megjeleníthető esemény