Új márkastratégiát és vizuális arculatot mutatott be az LG Electronics (LG). A dinamikus és fiatalos új megjelenéssel a vállalat szeretné közelebb hozni a Life´s Good márkaüzenetet a felhasználókhoz.
A Life's Good (Az élet szép) szlogen az LG termékein, szolgáltatásain és kommunikációján keresztül a minőségi élet és az értékes pillanatok megélésének üzenetét hordozza az ügyfelek számára. A vállalat küldetését pedig az Innovation for a Better Life (Innováció a jobb életért) kifejezés foglalja össze, ami azt jelenti, hogy a társaság egy minőségibb élet és jobb jövő kialakításán dolgozik.
Az új márkastratégiával együtt megújul az LG vizuális arculata is, amely élénk és interaktív elemeket ötvözve tünteti fel új színben a márkát. A dél-koreai gyártó új vállalati emblémája laposabb megjelenéssel és világosabb vörös színnel igyekszik frissen és dinamikusan megkülönböztetni magát a konkurenciától. A gyártó logóját körülvevő új szín az LG Active Red nevet viseli. Az LG arra is törekszik, hogy jellegzetes logóját még kifejezőbbé tegye az online felületeken azáltal, hogy olyan mozdulatokkal ruházza fel, mint a kacsintás, a bólintás vagy a mosolygás.
Az LG új márkastratégiája nemcsak a vállalat egyedi identitását erősíti, hanem azt is, hogy hajlandó és képes a generációkkal együtt fejlődni, és elkötelezett az innováció iránt a még jobb ügyfélélmény elérése érdekében. A tervek szerint a vizuális elemek idén már minden ügyfélkapcsolati ponton megjelennek.
Forrás: www.lgnewsroom.com