A mai autós high-end audiopiac jóformán csak a látványról szól. Mivel az autó belső tere és működési zajai sosem tudnak ideális helyet teremteni a zenehallgatásra, ezért az akusztikai hiányosságokat látványos alumínium panelekkel, kiemelkedő hangszóróval vagy plusz világítással dobják fel a drága audiórendszereket gyártó cégek. Ehhez képest gyökeresen új útra lépett a Continental: az új fejlesztése egyetlen hangszórót sem láttat.
Az Ac2ated Sound névre hallgató rendszer lényege, hogy magát az autót változtatja hangszóróvá, valódi térhangzást létrehozva. „Az elektromos autók korában az autógyártók innovatív megoldásokat keresnek járművük drasztikus súlycsökkentésére, a helykínálat és az új technológiák beépíthetőségének növelésére”, mondta Johann Hiebl, a Continental érintett részlegének vezetője. „Mi az autót kezeljük hangszerként. Kompakt aktuátorok használatával az arra alkalmas felületeken természetes, 3D hangélményt hozunk létre.”
A Continental elmondása szerint az A-oszlop kifejezetten alkalmas a magas hangok számára, az ajtópanelek jó közegnek számítanak a közepes tartománynak, míg a tető és a hátsó részek a mélynyomónak adhatnak helyet. A rendszer kiküldi a megfelelő vibrációt, az autó pedig elvégzi a többit – így lehet egyszerűen leírni a működést. Ezzel akár 25 kilóval is könnyebb lehet az autó, miközben a rendszer helyet is spórol a hagyományos megoldással szemben.