Az IT hardver ipar vezető szereplője tovább növelte részesedését a számítástechnikai piacon. A Lenovo negyedéves profitja 23 százalékkal növekedett az áprilistól júniusig tartó időszakban. Az elemzői várakozásokat is felülmúló időszak bevétele 10,4 milliárd dollárt tett ki, nyeresége 213,5 millió dollár, a Bloomberg elemzői csak 173,9 millió dollárt vártak.
A legnagyobb növekedést az okostelefonok piacán mutatta fel a cég, 39 százalékkal több készüléket értékesített az előző év azonos időszakához képest és 5,4 százalékra növelte piaci részesedését. Ezzel a kínai piacon még a Samsungot is lekörözte. További terjeszkedési piac a Lenovo számára Dél-Kelet Ázsia, itt már közel négyszeresére nőttek a cég okostelefon eladásai, és a prémium szegmensben is erősíteni akar. A Google-től megvásárolt Motorola Mobility márkát is szeretné felfuttatni a következő években és további piacokat kívánnak megszerezni.
A világ PC piaca jelenleg stagnál, nem tud növekedni, azonban a Lenovo itt is kiemelkedő eredményeket ért el, a második negyedévben 15 százalékkal növelte eladásait az előző év azonos időszakához képest.