A magyar regionális központ munkatársai – a vállalat budapesti és debreceni irodáiból – számos üzleti és támogató szolgáltatást nyújtanak a BT globális üzletágainak. A szakemberek több mint háromezer nemzetközi ügyfelet látnak el hazánkból – beleértve a világ vezető multinacionális vállalatait – többek között az ügyfélmenedzsment, a pénzügyi valamint üzleti adminisztrációs és támogató szolgáltatások széles skálájával.
„A British Telecom létszámbővítése olyan szolgáltató szektorban jött létre, amely a magyar gazdaság egyik kiemelt ágazata. Ezen a területen a nemzetközi nagyvállalatok közel 80 szolgáltató központot működtetnek hazánkban, és mintegy 30 ezer munkavállalót alkalmaznak. Jól illeszkedik a kormány gazdaságpolitikai és munkahely-teremtési céljaihoz a vállalatnak az a törekvése, hogy egyre több magas hozzáadott értékű szolgáltatást nyújt Magyarországról, és bővíti a magasan képzett foglalkoztatottak létszámát." – mondta el Varga Mihály nemzetgazdasági miniszter.
"A BT a világ vezető globális hálózati kommunikációs szolgáltatója. Több mint 170 országban és számos ipari ágazatban a legnagyobb cégek és kormányzati szervezetek ezreit szolgáljuk ki. A legkorszerűbb innovációkra épülő kínálatunk kiterjed a nagy teljesítményű hálózati- és felhő alapú szolgáltatásokon túlmenően az egységes kommunikációs platformra szabott, valamit a mobilitási szolgáltatásokra, továbbá a legfejlettebb biztonsági megoldásokra is. Számunkra kulcsfontosságú, hogy ügyfeleinket világszínvonalon, az elvárt minőségben szolgáljuk ki. A közel egy évtizede alapított európai központ mára a BT nemzetközi működésének fontos stratégiai bázisa lett. Magyarország kiváló üzleti helyszín számunkra, hiszen itt magasan képzett, több nyelven beszélő, innovatív munkaerő áll a rendelkezésünkre. Ma egy sikertörténetet ünneplünk, és nagy örömömre szolgál, hogy az alkalmazottaink száma elérte az ezer főt, hiszen ez egy igazi mérföldkőnek tekinthető. Központunk szakemberei Európa-szerte támogatják ügyfeleinket, leányvállalatainkat, és globális szervezeti egységeinket."– mondta el Rogier Bronsgeest, a BT Globális Ügyfélmenedzsment elnöke.
A BT részt vállal a magasan kvalifikált munkaerő itthon tartásában azzal, hogy bővíti a foglalkoztatást, vonzó munkakörülményeket, családbarát cégkultúrát, és versenyképes juttatást biztosít dolgozóinak. A rendszeres továbbképzések, a folyamatos fejlődés lehetősége szintén nagy megtartó erő a fiatal, diplomás munkavállalók számára.
Az Európai Szolgáltató Központ munkavállalóinak közel 93 százaléka magyar, több mint 85 százalékuk felsőfokú végzettséggel rendelkezik, átlagban több mint két idegen nyelven beszélnek felsőfokú szinten, átlagéletkoruk pedig 30 év alatt van.
A BT tervei szerint folytatja magyarországi bővítését és újabb 150-200 munkahelyet teremt az elkövetkező tizenkét hónapban Magyarországon – főként az ügyfélmenedzsment és az üzleti támogató szolgáltatások területén. A vállalat folyamatosan keres gazdasági, kereskedelmi, informatikai vagy pénzügyi végzettségű fiatal tehetségeket, akik már rendelkeznek egy-három éves szakmai tapasztalattal és az angol mellett egy másik európai nyelvet is felsőfokú szinten beszélnek.