A Lenovo a negyedévben 29 millió eszközt szállított. A világ legnagyobb PC-gyártójának számító cég 9,8 milliárd dolláros bevétellel és 220 milliós nettó profittal zárta második pénzügyi negyedévét, ami ismét két számjegyű, rendre 13 és 36 százalékos növekedést jelent az előző év megfelelő periódusához képest. A társaság az asztali gépek volumenének jelképes növekedése mellett bevételcsökkenésről, míg a 12 százalékkal kevesebb laptop PC esetében 8 százalékos értékemelkedésről számolt be. Az okostelefonokból és a táblagépekből azonban bevételeit megduplázva majdnem 80 százalékkal többet adott el a tavalyinál, és már dobogós helyre aspirál ezen gyártók globális rangsorában is. Az IDC piackutató adatai alapján szeptemberi, 4,7 tized százalékos részesedésével a Lenovo már a negyedik legnagyobb okostelefon-gyártó az Apple, a Samsung és a Huawei mögött.
A Magyarországot is felölelő EMEA térség a cég összes bevételének csaknem negyedét adta, a rekord mennyiségű PC-eladás nyomán pedig a régió 12 országában piacvezetőként, összességében pedig a második legnagyobb gyártóként zárta a július és szeptember közötti időszakot.
A PC utáni korszakra a várakozások szerint a többféle eszköz párhuzamos használata lesz jellemző. A kínai gyártó a PC-üzletet elrugaszkodási pontnak tekinti az újabb területek meghódításához. Bár jelenleg a cég teljes forgalmának négyötödét a PC-k adják, Jang Jüan-csing vezérigazgató a Reuters kérdésére válaszolva elmondta, hogy bízik az 50-50-es arány öt éven belüli megközelítésében. Összehasonlításképpen: a mobil eszközökből 2010-ben még a Lenovo árbevételének 0,5 százaléka származott, ami az idei első félévben már a 14 százalékot is elérte. Az okostelefonok után a következő célpont a cloud computing, egész pontosan a szerverpiac ígérkezik, ahol a Lenovo már benne van egy, az EMC-vel közösen működtetett vegyesvállalatban.