A cégről lapunk 2012/6. számában olvashat bővebben.
A 2008-ban Budapesten indított vállalkozás eddig minden évben nyereséges volt. Szakértői becslések szerint a cég éves árbevétele 20 millió dollár lehet.
Az egyik alapító, Somlai-Fischer Ádám elmondta: a Prezi nem kíván tőzsdére lépni és nem akarja, hogy valamely versenytárs felvásárolja. „Nincs szükségünk olyan sok pénzre, függetlenek akarunk maradni. A cég nem a bevételre koncentrál, az a célja, hogy mindenki a Prezit használja. Meg lehet törni a Power Point piaci hatalmát”. Szerinte a Prezi alkalmas lehet a Magyarországról kialakult kép módosítására is. Magyarország nevével újra összekapcsolódhat a nyitottság, az innováció, a bátorság és a találékonyság fogalma. Hozzátette: az az álma, hogy a Prezi megváltoztatja Magyarországot, mint ahogy a Nokia megváltoztatta Finnországot.
A Prezi összesen 120 embert foglalkoztat Budapesten és San Franciscoban. Jelenleg világszerte 17 millióan használják a magyar szoftvert, a felhasználók száma havonta egymillióval emelkedik, és másodpercenként jön létre egy-egy újabb Prezi-prezentáció.