Több mint egy éve, hogy a Farnell elérte a 60%-os "mérföldkövet", és ezzel a cég tovább folytatta a 22 nemzeti nyelven elérhető webfelületének továbbfejlesztését. Ezzel a vásárlás folyamatát kívánták megkönnyíteni vásárlóiknak - például olyan módszerekkel, mint az iBuy, az új termékek bevezetését segítő "mikroweblapok", az online webtanfolyamok, a parametrikus keresés és terméklistázás. Nagy fontosságot tulajdonítottak a weblap áttervezése során a navigáció, valamint a gyorsabb és intuitívabb keresési eljárások megvalósításának. Kiemelt szolgáltatást nyújtó virtuális "márkapultokat" hoztak létre, hogy a kiválasztott márkával kapcsolatos jobb tájékozódáshoz közvetlen hozzáférést tegyenek lehetővé a vásárlóknak. Az új árazó szolgáltatás pedig több mint 25 ezer látogatónak tette lehetővé a megegyezést a projektjükhöz szabott egyedi árak kialakítását.
A Farnell különleges e-közösségi hálózata, az element14 nemrég ünnepelte kétéves születésnapját, és eddigi fennállása alatt jelentős tényezővé vált a tervezőmérnökök online élményének kialakításában. Az egyik legújabb fejlesztés az element14 knode, a világ első interaktív tervezésautomatizálási "szolgáltatópontja" az elektronikus tervezőmérnökök számára. 2010-ben a Farnell az iPhone és Android mobilalkalmazásokat is újtára bocsátotta, amelyeket most egy, az iPad "testére szabott" alkalmazással is kiegészítettek. Ezzel a Farnell műszaki támogató csapata és az interaktív szolgáltatások "útközben" is elérhetővé váltak a mobilfelhasználók számára.
"A mérföldkő, amely azt jelzi, hogy rendeléseink 70%-át elektronikus úton kezeljük, igazolja online elképzelésünk és stratégiánk sikerét" - nyilatkozta Neil Harrison, a Farnell Europe elnöke. "A szakma egészére kiterjedő, kihívásokkal teli piaci feltételek között is sikerült növelni ügyfélkörünket és piaci részesedésünket. A felhasználóink online élményének fokozására irányuló innovációink és fejlesztéseink segítik partnereinket a tervezési folyamat egyszerűsítésében és felgyorsításában, miközben információkat keresnek és elektronikus eszközöket és anyagokat vásárolnak. Alkalmazásainknak az olyan mobileszközökön is elérhető megvalósítása, mint az iPhone vagy az iPad, lépést tart a legújabb technológiai trendekkel és a vásárlóink munkamódszereinek változásával, amely növeli innovatív webalkalmazásaink értékét".
2011. november 23., szerda
::
ELEKTROnet Online
Farnell: már 70%, és továbbra is rohamosan nő az elektronikus kereskedelem aránya
A Farnell alkatrész-disztribútor cég tájékoztatása szerint az e-kereskedelem részaránya a számos különféle értékesítési módszerre épülő európai forgalomban már elérte a 70%-ot, ám a növekedési ütem egyáltalán nem mutatja a kifulladás jeleit. A Farnell 1996-ban bocsátotta az érdeklődők rendelkezésére első weblapját, amely alapjaiban már a cég e-kereskedelmi elképzeléseinek csíráját is magában hordozta. Azóta a 15 éve tartó, állandóan fejlesztett és fejlődő webalapú kezdeményezéseivel a cég következetesen megtartotta azt a pozícióját, hogy elsőként vezetett be egy-egy új technikát vagy eszközt, amelyek segítettek abban, hogy a jelenlegi 70%-os részarány megvalósulhasson, és alapul szolgálhattak a kereskedelmi módszerek hangsúlya további áthelyeződéséhez az elektronikus módszerekre
Rendezvények / Kiállítások
Mostanában nincsenek események
Nincs megjeleníthető esemény
Elektronet nyomtatott kiadás
Legfrissebb lapszámunk kapható az újságárusoknál, vagy előfizethető honlapunkon, itt!
Legolvasottabb cikkeink
-
Bel Stewart-MagJack csatlakozók
-
Érintésvédelmi műszerek képességei
-
Egyedi és szériamozgatási és -ellenőrzési rendszerek a folyamatok automatizálásához
-
Amerikai tudományos elismerését a Kálmán-szűrő megalkotójának
-
Valódi és biztonságos alternatíva a boltokból kivont izzólámpákra
-
2022-re 4 nm-es gyártástechnológiát céloz meg az Intel
-
Skype: messze több, mint egy VoIP-telefon
-
A Szilícium-völgy válasza a globális válságra
-
A pendrájv sem csodaszer!
-
National Instruments