A márka újraindulásakor egy egykori jogászt, Biró Balázst jelölték ki vezéralaknak, aki több reklámfilmben is feltűnt. Biró az új djuice tavaly áprilisi indulásakor azt nyilatkozta, hogy a szolgáltatás felhasználó táborát három éven belül meg kell duplázni. Az ügyfélkör azonban nem bővült számottevően, olyannyira, hogy a Telenor piaci részesedése az aktív ügyfélbázist tekintve nemhogy nőtt volna, hanem csökkent is tavaly májustól idén februárig bezárólag. A cég ennyi idő alatt mindössze 27 ezer új aktív előfizetőt tudott szerezni - ebbe ráadásul a djuice ügyfelek mellett az anyacég ügyfelei is beleszámítanak.
A szervezeti átalakítás következtében Biró Balázs pozíciója megszűnt, így ő távozik a vállalattól. "Biró Balázsnak a jövőben további sikereket kívánok, megköszönve a djuice márka újraindítása során végzett munkáját és rendkívüli elkötelezettségét." - mondta Christopher Laska, a Telenor magyar származású vezérigazgatója.