Az Európai Unió mintegy 3,5 millió eurós támogatásával a Volvónak sikerült eléri, hogy egy S80-as modelljük karosszériájába integrálják az áramforást. A mérnökök a megoldáson három évet dolgoztak: lényegében egy szénszál, műanyag és polimergyanta keverékben sikerült a nanotechnológiás akkumulátoregységeket vagy energiatároló kondenzátorokat elhelyezni. Ezeket az elemeket aztán ajtóként, motorháztetőként vagy kabintetőként szerelhetik fel a kocsikra.
A megoldással önmagában 15 százalékkal csökkenthető az autó tömege. Az akkumulátor feltöltése ugyanúgy hálózatról vagy a mozgási energia visszanyerésével történik, mint a már megszokott esetekben. Ha mind a három elemet ilyen karosszéria akkumulátorra cserélik, akkor a számítások szerint a bennük tárolt energia segítségével tisztán elektromos üzemben 130 kilométeres távolságig tudna eljutni az autó. Ugyanakkor a megoldást nem csak hibridhajtásban lehet szerephez juttatni, de simán kiváltható vele az eddig ismert normál akkumulátor is, mondjuk egy karosszériaelem cseréjével.