Ez a lépés segít abban, hogy a honlapot látogatók még többet vásároljanak.
Az RS a legújabb, világszinten alkalmazott piackutató eszközöket vetette be a szükséges frissítések beazonosításához, hogy így átalakítsa a vásárlók online keresési élményét. Dinamikusabb, többfunkciós keresési szűrőkkel, élesebben kiemelkedő termékkategóriákkal, a keresési feltételeknek megfelelő termékek valós idejű számlálásával, valamint az egy oldalon megjelenő keresési eredmények korlátozására vagy kibővítésére irányuló opcióval a vásárlók pontosíthatják a keresési eredményeket, valamint megszűrhetik, milyen információkra van szükségük, hogy hamarabb rátaláljanak a kívánt termékekre.
Továbbá a fontosabb termékinformációk jobb láthatósága, a termékjellemzők gyorsnézeteinek böngészése és az érthetőbb árazás tovább fokozzák a termékválasztás gyorsaságát.
Keith Reville, az Electrocomponents globális marketingért felelős vezetője a következőket mondta: „Az e-kereskedelmi funkció fejlesztése, alapvető része azon stratégiánknak, hogy megkönnyítsük az üzletkötést. Ezek a fejlesztések az online vásárlói élmény átformálásának legújabb mérföldkövei. Ez segít, hogy a látogatókból vásárlók váljanak, a keresésből pedig vásárlás, miközben márkánk választása ösztönös lesz."