Az InnoLot ötvözet az, amely megoldást kínál olyan gépjármű-elektronikai eszközöknél, amelyek folyamatos vibrációnak és nagy hőingadozásnak vannak kitéve. Az Alpha a Telecore HF-850 töltött forrasztóhuzalhoz InnoLot ötvözetet használ, és ezzel sikerült elérnie, hogy a motorháztető alatti elektronika a korábbinál megbízhatóbban működjön
Az ALPHA® Telecore HF-850 az Alpha leggyorsabban nedvesedő és legkevésbé fröccsenő halogén- és halidmentes töltött huzalja. A termék a kategóriájában legjobb forrasztási teljesítményt nyújtja, a pákacsúcs hőmérséklete alkalmazástól függően 320–420 °C között változik, és nagyszerűen használható pontforrasztáshoz, húzó-forrasztásokhoz, illetve robotizált forrasztási műveletekhez. Mivel a huzal tiszta, nem ragadós fölösleget hagy maga után, a forrasztás esztétikailag is kedvezőbb. A szebb megjelenés mellett az ellenőrzés is egyszerűbb így, és a többletanyag még a legszigorúbb villamossági biztonsági próbákat is sikerrel kiállja.
Az InnoLot ötvözetnek hála az ALPHA® Telecore HF-850 töltött forrasztóhuzal ellenáll a magas üzemi hőmérséklet és vibráció okozta nagyobb igénybevételnek. A hagyományos ötvözetek – mint például az SnPb és az SAC – csak korlátozott mértékben képesek ellenállni a magasabb hőmérsékletnek. Az InnoLot ötvözet olyan kiváló megbízhatóságú és ónmentes ötvözet, amelyet eleve 150 °C-ig terjedő üzemi hőmérsékletre és 2000 db -40 °C és +150 °C közötti ciklusra terveztek. A vibrációs tesztek során az InnoLot mechanikailag jobbnak mutatkozott az SAC387 ötvözetnél, és a -40/+150 °C termikus ciklusban is megbízhatóbbnak bizonyult, így nagyszerű megoldást kínál a szélsőséges környezetben üzemelő gépjármű-elektronikai berendezésekhez.
Az ALPHA® InnoLot Telecore HF-850 töltött forrasztóhuzal nagy teljesítményű és hatékony gyártást tesz lehetővé. Mivel a motortérhez közelebb helyezve is jobban bírja a szélsőséges üzemi körülményeket, ezért az új anyag az SACvagy SnBb-alapú ötvözetekhez képest nagyobb szabadságot ad a tervezőknek az elektronikai részegységek járműveken belüli elhelyezésénél. A hagyományos ötvözetekhez képest meghosszabbítja az elektronikai részegységek élettartamát, így csökkenti az autógyártók garanciális kiadásait.