A cég a SmartDisk felvásárlásával lépett be erre a piacra, azóta lecserélte és kibővítette a SmartDisktől örökölt termékkínálatot. A kínálat ma nem csak 2,5 és 3,5 hüvelykes tárolókat tartalmaz, de multimédiás merevlemezeket és hardveresen titkosított külső tárolókat is.
Az IDC kutatócég szerint 2008 és 2010 között évente 50%-kal bővül a külső merevlemezek piaca: a Verbatim a Freecom felvásárlásával szeretné tovább erősíteni pozícióit ebben a szegmensben.
A Freecom 1989 óta gyárt asztali és mobil tárolóeszközöket. A hollandiai központú cég európai jelenléte meghatározó, és jelenleg bővíti ázsiai kapcsolatait. A felvásárlással az MKM/Verbatim tovább ösztönzi a külső merevlemezek piacának növekedését.
A Berlinben megrendezett IFA-kiállításon jelentette be a Verbatim anyavállalata, a Mitsubishi Kagaku Media, hogy megvásárolta a külső merevlemezek piacának egyik jelentős szereplőjét, a FreecomotA Verbatim már több, mint 2 éve jelen van a külső merevlemezek piacán, ahol egyre jelentősebb eredményeket ér el.
Kategória:
Cikk archívum
Címkék:
Legfrissebbek a szerzőtől: Dr. Sipos Mihály
Rendezvények / Kiállítások
Mostanában nincsenek események
Nincs megjeleníthető esemény
Elektronet nyomtatott kiadás
Legfrissebb lapszámunk kapható az újságárusoknál, vagy előfizethető honlapunkon, itt!
Legolvasottabb cikkeink
-
Bel Stewart-MagJack csatlakozók
-
Érintésvédelmi műszerek képességei
-
Egyedi és szériamozgatási és -ellenőrzési rendszerek a folyamatok automatizálásához
-
Amerikai tudományos elismerését a Kálmán-szűrő megalkotójának
-
Valódi és biztonságos alternatíva a boltokból kivont izzólámpákra
-
2022-re 4 nm-es gyártástechnológiát céloz meg az Intel
-
Skype: messze több, mint egy VoIP-telefon
-
A Szilícium-völgy válasza a globális válságra
-
A pendrájv sem csodaszer!
-
National Instruments