Az elektronikai piac Ázsiában 13, Latin-Amerikában 38, az afrikai és a közel-keleti régiók piacán 15, a Nyugat-Európában 4 százalék növekedést könyvelhetett el 2010. január-márciusban. A kelet-európai - melytől emelkedést vártak - 12 százalékkal tovább csökkent.
A piac 85 százalékát kitevő top tíz termékkategóriából nyolc kategóriának növekedett a forgalma a 2009-es év első negyedévi eredményeihez képest. Ezzel szemben Magyarországon a tízes termékcsoport 2010 első negyedévében 2,6 százalékos csökkenést ért el. Hazánkban csak három tudott növekedni: a mobil-, és okostelefonok, valamint a hordozható számítógépek. 2010 áprilisában ehhez további két termékcsoport csatlakozott növekvő forgalommal: felzárkóztak az LCD tv-k és a játékkonzolok is.