Pedig a CeBIT igyekezett reagálni a változásokra: új irányt nyitottak a CeBIT Sounds nevű zeneipari technológiai bemutatóval, és visszafordultak a vásár eredeti, üzleti és irodai profiljához. Ez utóbbi azonban a válság idején viszonylag kis piaci potenciállal rendelkezik, és a nagyközönséget is kevésbé érdekelte.
Az idei központi téma a Connected World (összekapcsolt világ) volt, ami "kibontva" leginkább a széles sávú mobilinternetet, és az arra épülő újabb biztonsági, közlekedési és adattovábbítási alkalmazásokat jelenti. A vásáron kéttucatnyi hazai cég is képviseltette magát, s a seregszemle díjazottjai között is vannak magyarok: platina díjat kapott a "Prezi.com" prezentációkészítő, arany díjas lett az MTA SZTAKI a "pocket guide" nevű turisztikai navigációs megoldással, a Typotex Kft. pedig a "Bábel Mátrix Web Antológiáért" ezüst díjban részesült.