A változás elsősorban a Nokiát érinti súlyosan, mivel a Gartner szerint ez a cég tudhatja magáénak az olcsóbb készülékek piacát. A finn cég közlése szerint a nem okostelefon kategóriában az eladások 9 százalékkal csökkentek az elmúlt negyedévben. A márkátlan készülékek sikerét jelzi az is, hogy a Nokia 1999 óta nem tudhatott magáénak ilyen alacsony piaci részesedést, mint most. A tavalyi 36,7 százalékról 28,2 százalékra esett vissza részesedése a harmadik negyedévben. A második helyezett Samsung és a harmadik LG is veszített piacából.
A Gartner friss felmérése szerint a Nokia és más, ismert mobilgyártók gyorsan veszítik el piacukat a névtelen, kínai cégek javára. A márkátlan készülékek előretörése, valamint az okostelefonok iránti növekvő kereslet 35 százalékra emelte a mobiltelefon értékesítéseket a harmadik negyedévben - áll a Gartner friss felmérésében. Ennek hatására a piackutató cég megemelte éves előrejelzését és jelenleg azzal számol, hogy 30 százalékkal növekednek az eladások 2010-ben
Kategória:
Cikk archívum
Címkék:
Legfrissebbek a szerzőtől: Dr. Sipos Mihály
Rendezvények / Kiállítások
Mostanában nincsenek események
Nincs megjeleníthető esemény
Elektronet nyomtatott kiadás
Legfrissebb lapszámunk kapható az újságárusoknál, vagy előfizethető honlapunkon, itt!
Legolvasottabb cikkeink
-
Bel Stewart-MagJack csatlakozók
-
Érintésvédelmi műszerek képességei
-
Egyedi és szériamozgatási és -ellenőrzési rendszerek a folyamatok automatizálásához
-
Amerikai tudományos elismerését a Kálmán-szűrő megalkotójának
-
Valódi és biztonságos alternatíva a boltokból kivont izzólámpákra
-
2022-re 4 nm-es gyártástechnológiát céloz meg az Intel
-
Skype: messze több, mint egy VoIP-telefon
-
A Szilícium-völgy válasza a globális válságra
-
A pendrájv sem csodaszer!
-
National Instruments