A Liberty Global cégcsoportnál eltöltött 15 év után távozik a UPC Magyarország éléről Magnus Ternsjö vezérigazgató, aki 2015 novembere óta töltötte be ezt a tisztséget. (korábban a témában) Utódját a vállalaton belül találták meg Robert Redeleanu személyében, aki jelenleg a UPC Románia vezérigazgatójaként dolgozik és Bukarestben maradva, de meglévő felelősségi körét kibővítve, szeptember 1-től mindkét országban ellátja majd a cégvezetői feladatokat.
Ezzel egy időben Carra Anitát, a UPC Magyarország jelenlegi marketing és tartalomfejlesztési igazgatóját vezérigazgató-helyettessé nevezték ki. Magnus Ternsjö az október 1-ig hátralévő időszakban a helyén marad, és segíti a menedzsmentet a feladatok átadásában.
„Különösen tehetséges szakembert és jó kollégát ismerhettünk meg Magnus személyében. Ugyanakkor biztos vagyok abban is, hogy Robert rendkívüli vezetői tapasztalata és az a tudás, amelyet a UPC Románia vezetőjeként halmozott fel, képessé teszi arra, hogy továbbvigye a céget az eddigi folyamatos növekedési pályán és megvalósítsa ambiciózus céljainkat mind Magyarországon, mind pedig Romániában” – mondta Severina Pascu, a Liberty Global Közép-kelet európai régiójának vezérigazgatója.
Az új vezérigazgató, Robert Redeleanu 2013-ban csatlakozott a UPC Romániához, több mint 15 éves szakmai tapasztalattal a háta mögött, amelyet hazájában és külföldi FMCG cégeknél szerzett, vezető marketing, menedzsment és értékesítési pozíciókban. A Román Közgazdasági Akadémia elvégzését követően az Unilever dél- és közép-európai régiójában marketingszakemberként kezdte karrierjét, majd ugyanebben a régióban, valamint az Oroszország - Ukrajna - Belorusszia régióban marketingigazgatóként dolgozott, és kipróbálta magát a Telemobil/Zapp vezető mobilkommunikációs vállalatnál is. A UPC Romániához történt csatlakozását megelőző három évben a Scandia, Románia egyik legnagyobb élelmiszeripari cégének ügyvezető igazgatója volt.
Carra Anita 2015 májusa óta dolgozik a UPC Magyarország marketing és tartalomfejlesztési igazgatójaként. Már a kezdetektől kiemelt figyelmet fordít az ügyfélelégedettség növelésére és a valódi felhasználói igényeken alapuló, innovatív termékek és szolgáltatások bevezetésére. UPC-s pályafutását megelőzően 18 évet töltött az Unilevernél, ahol kereskedelmi, marketing és értékesítési területeken szerzett tapasztalatot különböző pozíciókban. 2012 óta az Unilever tisztítószer és kozmetikai üzletágának marketing igazgatójaként felelt a teljes közép-kelet-európai régió marketing-tevékenységéért.