Az idén tizenkettedik alkalommal ítélte oda a Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága a Superbrands díjakat. A Superbrands nagy hangsúlyt fektet a fogyasztók elérésére, így a márkák szakmai és pénzügyi előszűrése után, a bizottság értékelése 2016-ban is kiegészült a GfK Hungaria Piackutató Intézet által a fogyasztók körében végzett online márkaismertségi és kedveltségi kutatással.
Az elismerés irányt szab a fejlődésre törekvő piaci szereplők számára, és a hazai márkáknak példát mutat a sikeres márkaépítéshez.
„Nagyon örülünk a Superbrands díjnak, és hisszük, hogy a minősítés, amelyet márkánk elnyert, nemcsak biztonságot, de garanciát is nyújt vásárlóink, ügyfeleink mindennapi választásához. A díj olyan pozitív visszajelzés a brandről, amely szakmai alapon emeli ki a legjobbakat. A díjat odaítélő bizottság az ágazat elismert szakembereiből áll, akik döntésükkel tanúsítják márkánk eddigi sikerességét és hitelességét”. - mondta Lukács Anita, a Lenovo Magyarország ügyvezető igazgatója.
A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet. A Lenovo évről évre minden fogyasztói igényt kiszolgáló termékekkel rukkol elő, így olyan széles termékportfólióval szólítja meg a fogyasztókat, mint a különböző módokban használható laptopok, vagy a különböző igényekhez alkalmazkodó széles okostelefon-, és táblagép kínálata.