2015-ben az anyacég mindhárom üzletága erőteljes növekedést mutatott: összesen 395 milliárd jüan (60,8 milliárd dollár) éves bevételt értek el világszerte, amely az előző évi eredményhez képest 37 százalékos növekedést jelent. A Huawei nettó nyeresége 33 százalékkal 36,9 milliárd jüanra (5,7 milliárd dollár) nőtt. A vállalat megközelítőleg 60 milliárd jüant (több mint 9 milliárd dollárt) fektetett kutatás-fejlesztésbe 2015-ben, amely éves bevételének 15 százalékát teszi ki. Ezzel a vállalat összesen 240 milliárd jüant (körülbelül 37 milliárd dollárt) meghaladó összeget fordított erre a területre az elmúlt 10 évtizedben. Az anyavállalat bevételeinek harmadát a fogyasztói üzletág, az okostelefon-eladások tették ki, minden korábbinál több, 108 millió telefont eladva.
Ami a magyarországi leányvállalatot illeti: a Huawei Technologies Hungary Kft. 2014-es 36,91 milliárd forintos forgalmát tavaly 67,53 milliárd forintra növelte, ami 83%-os növekedésnek felel meg.