Az NNG Kft további növekedésének irányítására a vállalat 2016. március 1-jével új, a globális piaci terjeszkedésben és üzletfejlesztésben jártas ügyvezető igazgatót szerződtetett.
Giles Shrimpton – mint arra a kinevezéséről kiadott közlemény fogalmaz – „intenzív növekedési szakasz küszöbén" veszi át az irányítást. „Úgy gondolom, hogy ha egy cég négy éven keresztül több mint 40 százalékos bővülést tud elérni, akkor ott valamit nagyon jól csinálnak. Az NNG egy új szintre lép, és én rendkívül izgalmas feladatnak tartom ebben a fázisban vezetni a céget.” – tette hozzá az új angol igazgató.
Giles Shrimptonnak van tapasztalata a globális piaci terjeszkedésben és üzletfejlesztésben is. Szoftverfejlesztő mérnökként kezdte pályafutását, majd felsővezetői pozíciókat töltött be többek között a Philipsnél, a Siemensnél és a TomTomnál is. Korábbi vezetői tevékenysége szorosan kapcsolódik az autóiparhoz. Már a Siemensnél is autóipari területen dolgozott, 2001-től öt éven át autóba építhető szórakoztatóelektronikai eszközök területén dolgozott. Egy évet töltött a Valeónál, majd pedig közel hét évet a szintén navigációs megoldásokat fejlesztő TomTomnál. Az NNG-t megelőzően több mint egy évet dolgozott az elektromosan vezérelhető visszapillantó tükröket gyártó holland MCi nevű cégnél.
Az NNG 11 év alatt garázscégből mintegy ezerfős vállalattá nőtt. Portfóliója is bővült, ma már nem csak navigációt, hanem komplex szolgáltatásokat is kínál partnereinek. A cég a következő időszak egyik legnagyobb üzleti lehetőségét az internetre kapcsolódó autókban látja: egyes becslések szerint 5 éven belül az új autók 90 százaléka rendelkezik majd online kapcsolattal. A fejlesztések Budapesten, valamint a szegedi fejlesztőközpontban folynak. Emellett 12 iroda és 4 képviselet biztosítja a világméretű jelenlétet. A cég, melynek eladásáról a közelmúltban röppentek fel hírek, további létszámbővítést tervez idén.