Szentkuti Gabriella a magyar leányvállalatot négy éve irányító Papp Istvánt váltja. Kinevezésével egyidejűleg több pozícióban is lesznek változások. A vállalat által kiadott közlemény hangsúlyozza, hogy a változásokkal a magyar cégnél fennállása óta először 50 százalék fölé nő a női felső vezetők aránya.
Szentkuti Gabriella egy éve stratégiai igazgatóként csatlakozott a Microsoft Magyarország csapatához. A cég közleménye szerint e pozíciójában fontos szerepet játszott azoknak a céloknak a kijelölésében és érvényesítésében, amelyek helyi szinten támogatják a márka átalakulását a világ első számú mobil és felhőalapú hatékonyságszolgáltatójává.
A szakember közel 20 éves vezetői tapasztalattal rendelkezik az üzletfejlesztés, értékesítés és marketing területen. A Microsofthoz való csatlakozása előtt a bank- és pénzügyi szektorban dolgozott. Üzleti diplomáját a Manchesteri Egyetemen szerezte. Banki pályafutását a Citibank call centerének helyettes vezetőjeként kezdte. 1998-ban igazolt Raiffeisen Bankhoz, ahol először a call centert, majd a helyettes vezetőként a retail üzletágat irányította. 2010-től négy éven át a pénzintézet több mint ezerfős sales csapatát, illetve az értékesítés- és ügyfélkiszolgálás-fejlesztési osztályt irányította.
Papp István továbbra is a vállalat kötelékében marad, de régiós feladatokat kap: a vállalat ázsiai és csendes óceáni (APAC) régiójának sales, marketing és szolgáltatási üzletágáért felelős alelnökévé nevezik ki. A Szingapúrba távozó Papp irányítása alatt a cég két egymást követő évben is kiérdemelte a legjobb leányvállalatnak járó címet. Az ő feladata volt a Microsoft változó globális stratégiájának hazai viszonyokra történő leképezése.