A cég 13 árukategória több mint 10 000 termékének megvásárlását biztosítja a lehető legegyszerűbb keretek között. A tabletektől a fényképezőgépeken és TV-ken át egészen a háztartási gépekig 120 márkát kínálnak Magyarországon magas színvonalú szolgáltatások mellett.
„Az elmúlt 12 év alatt létrehoztuk Románia és Bulgária vezető online áruházát, és az itt szerzett regionális tapasztalatainkat fordítjuk most a magyar vásárlók javára. A lehető legjobb vásárlói élményre törekszünk, amit minőségi szolgáltatásinkkal, kedvező árainkkal, és a vásárlóknak tett valamennyi ígéretünk betartásával érünk el" – nyilatkozta Iulian Stanciu, az eMAG ügyvezető igazgatója.
Az eMAG vállalja, hogy az összes megrendelt terméket gyorsan és pontosan kiszállítja Magyarország bármely pontjára. A cég egyszerű fizetési lehetőségeket kínál: a végösszeg kiegyenlítése történhet kártyával, vagy utánvéttel a termék átvételekor. A lehető legegyszerűbb és legbiztonságosabb vásárlást támogatja az eMAG szolgáltatása, melynek köszönhetően vevő kibonthatja az áru csomagolását fizetés előtt és akár vissza is küldheti a terméket, ha meggondolta magát. A vásárlónak az átvételt követően 15 naptári napja van arra, hogy a megrendelt árut az eredeti, akár nyitott csomagolásában, minden tartozékával és papírjával együtt visszaküldje. Az eMAG garanciával rendelkező esetlegesen meghibásodott termékeket javítás után a cég térítésmentesen juttatja el a tulajdonostól a szervizbe, majd vissza a vásárlóhoz.
Az eMAG Kelet-Közép-Európa vezető e-kereskedelmi csoportjának, az Allegro Group Europe-nak tagja.
„Biztos vagyok benne, hogy az eMAG sikere Magyarországon is megismétlődik. Az a tapasztalat és tudás, melyet Romániában és Bulgáriában szereztünk, valamint az Allegro Group támogatása jó alapot jelent a folyamatos növekedéshez. Az eMAG fogyasztóközpontú szemlélete az online vásárlás új minőségi mércéjét állította fel Kelet-Közép-Európában" – mondta Cristina Berta Jones, az Allegro Group Europe M&A és Retail Portfolio Management igazgatója.