A pályázatban bármilyen felsőoktatási intézmény aktív hallgatója részt vehet, szakiránytól és évfolyamtól függetlenül, ezenkívül olyan 30 év alatti fiatalok részvételét is ösztönzi a Lenovo, akik szívesen együttműködnek egyetemistákkal. A Lenovo Motivátor Nagydíjra a pályázók Magyarországon idén először Prezi-ben is feltölthetik nevezéseiket egy Facebook alkalmazáson keresztül.
A Motivátor Nagydíj szakmai zsűrijének elnöke Lukács Anita, a Lenovo Magyarország ügyvezető igazgatója a következőképpen nyilatkozott a kezdeményezésről:
„Már régóta szeretnénk itthon is megszólítani a „Those Who Do", azaz az olyan tettrekész fiatalokat, akik a technológia segítségével álmokat, karrierterveket és remek ötleteket valósítanak meg. Reményeink szerint sok érdekes ötletet fogunk látni, amelyeket szakmai és anyagi támogatással valóra válthatunk."
A nyertes pályázatok elbírálását a Motivátor Nagydíj-ra felkért szakmai zsűri végzi: Dr. Klinghammer István, felsőoktatásért felelős államtitkár, Halácsy Péter, a Prezi alapítója, Szép Fruzsina, a Sziget Kft. programigazgatója, Radnai Péter, a Kocka-ház ötletgazdája és a Chello Central Europe produkciós igazgatója, valamint Turcsán Tamás, független start-up tanácsadó, a SmartUp Kft. alapítója.
A zsűritagok a kampány teljes ideje alatt végigkísérik a már középdöntőbe jutott csapatokat és hasznos tippekkel, tanácsokkal, valamint segítő ötletekkel fogják őket ellátni.
„Fontosnak érezzük, hogy Magyarországon az üzleti szférában is egyre több helyen jelenjen meg a fiatalok támogatása, mint célkitűzés. Szívesen állunk olyan kezdeményezések mellé, ahol az egyetemisták lehetőséget kapnak szakmai karrierjük építésében vagy vállalkozási terveik megvalósításában. – tette hozzá Dr. Klinghammer István, Felsőoktatásért felelős államtitkár.
A Motivátor Nagydíjra minden olyan felsőoktatásban tanuló 1-3 fős csoportok jelentkezését várjuk, akik képesek tenni a sikerért, akik nem félnek kilépni a szürkeségből és ezt a tehetséget 2 percben meg is tudják mutatni.
A verseny honlapja
A kampányról:
A kampányra minden 30 év alatti fiatal nevezhet egyedül vagy csapatban (max. 3 fő), ha a pályázók között minimum egy egyetemista jelen van.A kampányban Magyarországon elsőként a nevezők nem csak videóban, hanem Prezi-ben is bemutathatják ötleteiket.
A nyertesek nem csupán 1.000.000 forinttal, hanem értékes Lenovo eszközökkel és egyéb nyereményekkel gazdagodhatnak, valamint szakmai továbbképzéseken vehetnek részt.
A kampány arca Bártfalvi Sándor, ismert zene csatorna műsorvezetője és a Mary Popkids együttes frontembere.
A kampány menete:
Szeptember 23-tól a pályázók a Lenovo Magyarország Facebook oldalán videóval vagy Prezivel nevezhetnek, amelyben kb. két percben kell bemutatniuk vállalkozási tervüket vagy innovatív ötleteiket bármilyen tevékenységi területről.A kampány fináléjában a legjobb 5 pályázó csapat fogja prezentálni megvalósítási terveiket a szakmai zsűri előtt. A nyertes pályázók a helyszínen vehetik át az 1.000.000 forintos főnyereményt, valamint a legjobb 5 pályázó csapat garantált Lenovo nyereményekkel és egy szakmai továbbképzéssel lesz gazdagabb.