A kampány keretében a kiválasztott videoklipek megjelennek az LG különböző online csatornáin, valamint a cég kültéri hirdetőtábláin is a New York-i Time Square-en és a londoni Piccadilly Circusön. A legnépszerűbb és legtöbbet megtekintett fénykép vagy videó készítője 5000 dollár értékű ajándékban részesül. Emellett negyven, véletlenszerűen kiválasztott résztvevő LG G Series okostelefont, 500 további résztvevő pedig LG Pocket Photo nyomtatót kap. A kampány augusztus 6-án zárul.
„A kampány célja, hogy köszönetet mondjunk vásárlóinknak, rajongóinknak, és mindenkinek, aki üzenet fomájában szemlélteti, mit jelent számára az LG filozófiája: "Az élet szép" (Life's Good) – fogalmazott Dr. Jong-seok Park, az LG Electronics Mobile Communications Company elnök-vezérigazgatója. – Szeretnénk megmutatni, hogy új termékeinek fejlesztésekor az LG milyen nagy hangsúlyt helyez a vásárlók véleményére. Számunkra az ügyfeleink valóban tökéletesek, különösen azért, mert az alkotáshoz és fejlesztéshez tőlük érkezik az inspiráció."
Az LG honlapjawww.lg.hu