FőoldalÜzletA Liferay bejelentette új vállalati közösségi alkalmazását
2013. január 29., kedd ::

A Liferay bejelentette új vállalati közösségi alkalmazását

A Liferay, a világ vezető nyílt forráskódú vállalati portál szolgáltatója bejelentette a vállalati közösségi együttműködést lehetővé tévő megoldásának legújabb verzióját, a Social Office 2.0 Enterprise Edition-t (EE). A Liferay Marketplace-en elérhető új termék célja, hogy hatékony közösségi hálózatot teremtsen a szervezeteken belül

A Social Office 2.0 EE verzióval a Liferay Portal felhasználói azonnali hozzáférést kapnak a teljes közösségi intranethez, amely kompatibilis a már meglévő integrált oldalakkal, vállalati adatokkal és alkalmazásokkal. A Social Office egyidejűleg alkalmazható az ingyenes Liferay Sync megoldással is, amely lehetővé teszi a dokumentumok automatikus szinkronizálását és hozzáférhetőséget biztosít asztali és mobil környezetben.

Az üzleti felhasználók továbbfejlesztett tartalommenedzsmentet és csoportmunka-funkciókat használhatnak a Social Office 2.0 EE verzióval, beleértve az egyszerű honlapkészítést, blogok, wikik, üzenőfalak, naptárak és feladatok kezelését. A közösségi hálózati funkciók, mint például a privát üzenetek, tevékenységek nyomon követése és személyes profilok, különleges felhasználói élménnyé teszik az online együttműködést.

A Social Office 2.0 EE új funkciói a következők:

  • Dashboard - A felhasználók ezen a felületen egy helyen érhetik el személyes oldalaikat (Contacts Center, Microblogging, Dokumentumok, Feladatok stb.)
  • Továbbfejlesztett dokumentum-menedzsment – Az új dokumentum előnézet, dokumentumtípusok és megújult felhasználói felület egyszerűvé teszi a dokumentumok létrehozását, szerkesztését és megosztását, ezzel pedig jelentős időt takarít meg. Továbbá segíti a hatékony és dinamikus együttműködést a kommentelés, valamint a változtatások jelölésének lehetősége.
  • Továbbfejlesztett Contacts Center – A Social Office felhasználói a Contacts Centerrel gyorsan megtalálhatnak bárkit a szervezeten belül, ha egy speciális területre vagy projekt tapasztalattal bíró szakemberre van szükségük.
  • Értesítések – A felhasználók értesítéseket kapnak új kérelmekről, üzenetekről vagy bejelentésekről az értesítési központon keresztül.
  • Microblogging – Ezek a státuszüzenetek lehetővé teszik, hogy a felhasználók valós idejű frissítéseket tegyenek közzé a követőiknek, valamint láthatják mások posztjait is. Ezekben az üzenetekben egyszerűen létrehozhatnak hivatkozásokat témákra, illetve a Social Office más felhasználóira is.
  • Munkafolyamat: Ezzel a funkcióval a felhasználók még publikálás előtt ellenőriztethetik és jóváhagyathatják az elkészült dokumentumokat és egyéb tartalmakat.
  • Továbbfejlesztett felhasználó-menedzsment – A Liferay Control Panel lehetővé teszi a Social Office felhasználói tagságok és feladatok egyszerű és intuitív kezelését.
  • Feladatkezelő – A felhasználók létrehozhatnak feladatokat, amelyeket akár egy másik Social Office taghoz is hozzárendelhetnek határidővel is prioritással együtt. A funkció segítségével a munkafolyamatok állapota is nyomon követhető.

“A Social Office elsődleges célja, hogy a felhasználók könnyen és egyszerűen bővíthessék meglévő Liferay Portal rendszerüket. Azáltal, hogy a Social Office-t közvetlenül a saját alkalmazásaink közül tölthetik le és telepíthetik, gyors és könnyű hozzáférést nyernek az új funkciókhoz unalmas konfigurálások és kódolások nélkül” – Ross Kennedy, a Liferay Hungary területi igazgatója.

A Liferay honlapja

Tudomány / Alapkutatás

tudomany

CAD/CAM

cad

Járműelektronika

jarmuelektronika

Rendezvények / Kiállítások

Mostanában nincsenek események
Nincs megjeleníthető esemény