A Samsung néhány éven belül nemcsak az okosmobilos front, hanem a teljes mobilpiac első helyezettje lett. A dél-koreai elektronikai óriás telefonjai sem rosszak, de van azért még egy tényező, ami magyarázza a sikert. Az Asymco elemzői úgy számolnak, hogy más divíziók (például a félvezetőket vagy LCD-ket gyártók) nem folytatnak túl erős marketingtevékenységet, a háztartási eszközök és tévék frontján pedig csökkennek az eladások és a verseny, így a Samsung reklámköltésének jelentős része a mobilokhoz kapcsolódik, ez teszi tehát ki a grafikonban látható samsungos vonalak legnagyobb hányadát. Jól látszik: a Samsung az Apple-höz, a HP-höz, a Dellhez és a Microsofthoz képest is többet költ, de idén várhatóan beelőzi még a reklámban klasszikusan erős Coca-Colát is.
Az Asymco piacelemző cég úgy látja, hogy a Samsung feltűnően sikeres mobilos tevékenységének kulcsa az iparági szereplőkhöz és más vállalatokhoz képest is feltűnően magas reklámköltésben rejlik
Bár a cég egyes részlegeinek költése becslés szintjén ismert, a teljes Samsung-költést 4 milliárd dollárra teszik.
Legfrissebbek a szerzőtől: Dr. Sipos Mihály
Rendezvények / Kiállítások
Mostanában nincsenek események
Nincs megjeleníthető esemény
Elektronet nyomtatott kiadás
Legfrissebb lapszámunk kapható az újságárusoknál, vagy előfizethető honlapunkon, itt!
Legolvasottabb cikkeink
-
Bel Stewart-MagJack csatlakozók
-
Érintésvédelmi műszerek képességei
-
Egyedi és szériamozgatási és -ellenőrzési rendszerek a folyamatok automatizálásához
-
Amerikai tudományos elismerését a Kálmán-szűrő megalkotójának
-
Valódi és biztonságos alternatíva a boltokból kivont izzólámpákra
-
2022-re 4 nm-es gyártástechnológiát céloz meg az Intel
-
Skype: messze több, mint egy VoIP-telefon
-
A Szilícium-völgy válasza a globális válságra
-
A pendrájv sem csodaszer!
-
National Instruments