FőoldalÜzletDotcommerceDay - today!
2012. november 08., csütörtök ::

DotcommerceDay - today!

Immár második alkalommal kerül megrendezésre a DotcommerceDay, azaz az Internetes Vásárlás Napja. A mozgalom célja megismertetni az internetezőkkel az online vásárlás előnyeit, ezzel segítve az internetes kereskedelem és a tudatos vásárlás fejlődését hazánkban. A netes vásárlás gyors terjedése hazánkban is tetten érhető: az üzletek helyett sokszor inkább a webshopokban böngészünk és vesszük meg a kiszemelt terméket

Újdonság azonban, hogy már nemcsak a vásárlást, de a részletfizetést is intézhetjük otthonról, és ezzel a lehetőséggel egyre többen élünk. Háromszor akkora összegben veszünk fel online áruhitelt, mint az elmúlt évben a Cetelem szerint, aki a hazai piacon egyedüliként kínálja ezt a gyors, biztonságos és kényelmes megoldást.
Az internetes vásárlás térhódításához nem férhet kétség. Bár a témában született kutatások, előrejelzések a növekedés nagyságrendjét eltérően látják, egy biztos: az évek óta tartó válság ellenére az online kereskedelem robbanásszerű terjedése megállíthatatlan. A netes vásárlás hazánkban is egyre népszerűbb, becslések szerint ebben az évben mintegy 170-180 milliárd forintot költünk el a világhálón. Az alacsonyabb árak, a nagyobb választék is az online piacot erősíti: míg a bolti forgalom 3 százalékkal csökkent, a webshopok és a csomagküldő szolgálatok eladásai tavaly óta közel 50%-kal növekedtek a KSH adatai szerint.
A fogyasztási hitelezés területén piacvezető Magyar Cetelem - aki eddig mintegy 1 millió hiteligénylést szolgált ki Magyarországon - az aktuális fogyasztási trendekhez illeszkedve tavaly bevezette egyedülálló online áruhitelét, ezzel is új lendületet adva a webes vásárlás hazai terjedésének. A Cetelem régóta várt új termékével webshopos vásárlásaink során egyszerűen, sorbanállás nélkül, néhány kattintással juthatunk áruhitelhez, az online vásárlás könnyen átlátható folyamatának szerves részeként.

Drágább műszaki cikkeket veszünk online áruhitellel
Egyre többen vesszük igénybe az online részletfizetést: a Cetelem adatai szerint idén már háromszor akkora értékben vásároltunk így a webáruházakban, mint az előző évben. Az internetes áruhitel terjedését jól jelzi az is, hogy a Cetelem teljes áruhitel forgalmának már közel 4%-át teszik ki az online hitelek és a felvett összeg átlagosan 11%-kal magasabb, mint a "hagyományos" áruhitelek esetében.
Az adatokból az is kiderül, hogy a korábbiaknál drágább holmikat veszünk online részletre, hiszen a tavalyi évhez képest az interneten felvett átlagos hitelösszeg negyedével emelkedett. Leginkább műszaki cikkeket - lapostévét, laptopot, mobilt és egyéb kütyüket - vásárolunk a Cetelem interneten igényelhető áruhitelével, de a bank szerint a termékek köre tovább bővül. Sőt, az internetes részletfizetés térhódításával a forgalom növekedése is valószínűsíthető, a Cetelem becslései szerint jövőre megduplázódhat az interneten keresztül felvett áruhitelek összege.

A netes áruhitel lehet az e-kereskedelem motorja
A Cetelem teljes körű online hitelszolgáltatásának köszönhetően az ügyfelek gyorsan és biztonságosan juthatnak a kiválasztott termékhez. A bank szolgáltatása egyre szélesebb körben elérhető, a kisebb web-szaküzletektől a legnagyobb internetes áruházakig jelenleg mintegy 20 webshopban biztosítja a kényelmes és egyszerű online hiteligénylést, és a partnerek száma folyamatosan növekszik.
"Az e-kereskedelem fejlődésével egyre többen már az interneten vesznek fel hitelt, de ez a tendencia fordítva is igaz. Az online részletfizetés lehetősége jelentősen hozzájárulhat az e-kereskedelem növekedéséhez, ahogy azt nemzetközi színtéren is látjuk, ahol már olyan erős márkák is a Cetelem hitelezési partnerei, mint az Apple, a Sony, vagy a Dell"mondta el Lukácsi Zoltán, a Magyar Cetelem marketing igazgatója.

A Cetelem kapcsolódó honlapja

Tudomány / Alapkutatás

tudomany

CAD/CAM

cad

Járműelektronika

jarmuelektronika

Rendezvények / Kiállítások

Mostanában nincsenek események
Nincs megjeleníthető esemény