"Nagy lépés a magyarországi LG számára, hogy az ügyfélszolgálatot a hazai leányvállalat irodájába tudtuk áthelyezni, hiszen rendkívül fontos számunkra az eladást követő terméktámogatás. Ezentúl gyorsabban és hatékonyabban tudunk segíteni, ha ügyfeleink a termékeket érintően bármilyen kérdéssel fordulnak hozzánk." - nyilatkozta Mr. Hoon Lee az LG Electronics Magyar Kft. szervizvezetője. - "A telefonos ügyfélszolgálat új munkatársai megkapták a munka ellátásához szükséges négyhetes képzést és mától már a budapesti irodából állnak ügyfeleink rendelkezésére."
2012. szeptember 6-ától az LG budapesti irodájában fogadják a régió országaiból - Magyarország, Bulgária, Horvátország, Szerbia és Románia - érkező megkereséseket. A vállalat egyúttal Szerbiára is kiterjeszti ügyfélszolgálatát, mivel az ottani felhasználók ezelőtt nem kaptak ilyen fajta terméktámogatást. Az LG részéről ez a fejlesztés komoly beruházást igényelt: ki kellett alakítani a munkaállomásokat, az IT rendszert és telefonhálózatot pedig bővíteni kellett. A huszonhárom új állásra kétnyelvű - magyar és a régió egyik országának nyelvét beszélő -munkatársakat kerestek, ami jelentősen hozzájárul a kifogástalan ügyfélkiszolgáláshoz. Az előnyök közé sorolandó még, hogy az ügyfélszolgálat és a szerviz egy helyiségben van, így a Call Center munkatársai szükség esetén azonnali segítséget kapnak a munkájukhoz.
Az LG ügyfélszolgálat elérhetőségei változatlanok maradtak, így az itthonról hívható 06-40-LG-LG-LG telefonszám is, amely munkanapokon 8:00 és 18:00 óra között, szombaton pedig 9-17 óráig érhető el.