A Konica Minolta Magyarország éves árbevétele egy esztendő leforgása alatt nettó 800 millió forinttal nőtt, az adózás előtti eredményben pedig a hosszútávú stratégiában tervező cég hatékonysága is megmutatkozik. 2013-ra a Konica Minolta hazai képviselete a kereken 8 milliárdos határt tűzte ki céljának, így öt év leforgása alatt megduplázná bevételeit.
Nem csak értékesítés, hanem igazi megoldás az ügyfelek felé
A Konica Minolta Magyarország dinamikus növekedése nem csak az értékesítési eredményekből táplálkozik, inkább egy összetett és hosszútávú üzletpolitika eredménye. A 2008-2009-es válság óta eltelt időszakban a Konica Minolta munkatársai sikeresebbek voltak a vállalati szegmensben, mivel nem csak a legfejlettebb nyomtatóipari megoldásokat kínálták az ügyfeleknek, hanem valós válaszokat is adtak a költségcsökkentés-költséghatékonyság kérdéseire. A nyomtatási kiadások optimalizálásával és a meglévő tartalékok hatékonyabb felhasználásával a Konica Minolta partnereinek ezért nem feltétlen kellett munkavállalók elbocsájtásához, fájdalmas átszervezésekhez folyamodniuk, így megtarthatták versenyképességüket.
A Konica Minolta számos olyan egyedülálló megoldást kínál, amellyel megszüntethetők az auditok során kiderített papír- és festékpazarlásos munkafolyamatok vagy éppen csökkenthető a nyomtatás volumene.
"A legfejlettebb nyomtatóipari megoldásokhoz kínált, ügyfélre szabott rugalmas szerződések vonzóbbnak bizonyulnak 'az add el és állj tovább' stratégiához képest. Az értékesítést követően a partnereink már akár napi szinten konzultálhatnak velünk, és technológiai tanácsadóként támogathatjuk a hatékonyabb üzemeltetést." - nyilatkozta Václav la Rosé Kovařík, a Konica Minolta Magyarország új ügyvezető igazgatója. "Folytatjuk elődöm, Roman Tihelka úr által elindított stratégiát, amely nem csak az új ügyfelek megszerzését, de a meglévő partnereink megelégedését is szolgálja."
A Konica Minolta az irodai berendezéseihez egyedülálló távfelügyeleti rendszert, kihasználtsági adatszolgáltatás protokollt és országos lefedettségű szervizhálózatot biztosít. Az OPS (Optimalizált Nyomtatási Megoldások) irányelveivel a felhasználók pedig minden eddiginél hatékonyabban használhatják ki a berendezéseikben és nyomtatástechnológiai rendszereikben rejlő potenciált.
Az iparág jövőjéről és a fejlődési lehetőségekről Kispál Péter szolgáltatási igazgató elmondta: "Egyértelműen olyan irodai megoldások felé haladunk, amelyek kiemelt figyelmet fordítanak az elektronikus adatkezelésre, a munkafolyamatok optimalizálására, a dokumentum- és adatbiztonságra. Elsődleges szempontunk marad a költséghatékonyság, amely a környezetre gyakorolt hatást is csökkenti. Ez pedig a Konica Minolta fejlesztéseiben mindig nagyon fontos szerepet kap." - tette hozzá a szakember.
A Konica Minolta Magyarország üzleti eredményeit és sikerét mi sem bizonyítja jobban, mint az, hogy 2011. áprilisától már a magyarországi cég leányvállalataként működik a Konica Minolta Szerbia.