FőoldalÜzletA SAS felvásárolta az Assetlinket
2011. március 03., csütörtök ::

A SAS felvásárolta az Assetlinket

Az üzleti analitikai szoftverek és szolgáltatások egyik piacvezető szállítója, a SAS, felvásárolta a marketingerőforrás-gazdálkodás terén úttörőnek számító amerikai Assetlinket. A SAS ügyfélintelligencia megoldásai az Assetlink optimalizációs eszközeivel széleskörű támogatást nyújtanak marketingkampányok tervezéséhez, kivitelezéséhez és hatékonyságuk növeléséhez

A legtöbb vállalat nap mint nap szembenéz a kifinomult és bonyolult marketingkampányok folyamatosan növekvő kihívásaival anélkül, hogy ehhez gyarapodó munkaerő állna rendelkezésére. A Gartner szerint az integrált marketing menedzsment a munkaerő, a folyamatok és a technológiák egységes rendszerré alakításának egyre terjedő stratégiája. A piackutató adatai arra mutatnak rá, hogy az integrált marketingstratégiákat alkalmazó cégek 2014-re a marketing beruházásaik megtérülésének akár 50 százalékos emelkedését is elérhetik.

A most bejelentett akvizíciónak köszönhetően az Assetlink és a SAS ehhez kínál ezentúl a vállalatoknak átfogó, új eszközt. Az Assetlink a sokcsatornás marketingkampányokhoz szükséges hatékony munkafolyamatok biztosításával kiküszöböli az esetleges szűk keresztmetszeteket, és optimalizált működést tesz lehetővé. Az Assetlink eszközeinek birtokában a SAS megoldásai továbbá hozzájárulnak a források hatékonyabb kihasználásához és a minden korábbinál precízebb mérések alapján készült beszámolók elkészítéséhez. A SAS és az Assetlink alkalmazásainak kombinációja főleg azoknak a vállalkozásoknak válik majd hasznára, melyek marketing célokra már most is SAS-t alkalmaznak.

"A SAS és az Assetlink összefogása mindkét fél számára ésszerű lépés, és ami ennél is fontosabb: vevőink számára is az. A SAS ezentúl a marketing tervezéséhez és kivitelezéséhez szükséges képességek teljes portfólióját kínálja csúcstechnológiás marketing-automatizáló alkalmazásai részeként." - nyilatkozta David Raab, a marketinganalitikára specializálódott Raab Associates igazgatója.

"A kampányok költségvetése, forrásigénye és tervezése során jelentkező szűk keresztmetszetek fékezhetik a marketing hatékonyságát. A SAS és az Assetlink eszközeit együttesen alkalmazva azonban hamar kideríthető, mi az, ami jól működik, és hol van még szükség fejlesztésre. Az eredmény: hatékonyabban működő marketing, mely intelligensebb, az eddigieknél nagyságrendekkel kiterjedtebb kampányokat tesz lehetővé." - nyilatkozta Jim Davis, a SAS igazgatóhelyettese és marketingvezetője.

A SAS és az Assetlink integrációja a marketing azon területeire is kiterjed, melyeket az eddig elérhető szoftvermegoldások nem fedtek le: A marketing teljeskörű kezelése valósidejű analitikával ötvözve lehetővé teszi a vállalati üzenetek precíz irányítását a különböző kommunikációs csatornákon keresztül, pl. a call centerben, a weboldalon, a mobilkommunikáció során és a közösségi portálokon. Ezen kívül a fogyasztói magatartás előrejelzése, a haszonkalkuláció és a fogyasztói hangulat megítélése is könnyebbé válhat.

"A marketing során gyűjtött hatalmas mennyiségű adat gazdag információforrás."
- fogalmazott Chetan Saiya, az Assetlink vezérigazgatója. "A SAS nagyteljesítményű analitikai megoldásait az Assetlink által gyűjtött adatokra alkalmazva olyan új eszközt ad a marketingszakemberek kezébe, melynek segítségével többet hozhatnak ki a rendelkezésre álló forrásokból és egyben értéktöbbletet eredményező új lehetőségeket fedhetnek fel."

A SAS honlapja

Tudomány / Alapkutatás

tudomany

CAD/CAM

cad

Járműelektronika

jarmuelektronika

Rendezvények / Kiállítások

Mostanában nincsenek események
Nincs megjeleníthető esemény