FőoldalÜzletFujitsu - Boeing stratégiai szövetség kötött a repülőgép-karbantartás hatékonyságának javítására
2011. január 13., csütörtök ::

Fujitsu - Boeing stratégiai szövetség kötött a repülőgép-karbantartás hatékonyságának javítására

A Fujitsu és a Boeing stratégiai szövetséget kötött a repülőgép-karbantartás hatékonyságát fokozó, új szolgáltatás kidolgozására. A partnerkapcsolat keretében speciális megoldásokat, pl. rádiófrekvenciás azonosító eszközöket és kontaktusos memóriagomb-technológiát (Contact Memory Button, CMB) vezetnek be, és lehetővé teszik, hogy a légitársaságok flottájuk modernizálása nélkül használják ezeket a megoldásokat. Így a szolgáltatást megvásárló légitársaság-ügyfelek anélkül csökkenthetik a leltározási és manuális adatbeviteli hibák gyakoriságát és ezen keresztül a költségeket, hogy ehhez új folyamatokat kellene kialakítaniuk

A szövetség keretében a Fujitsu automatikus azonosító technológián alapuló eszközöket, eszközolvasókat és szoftveralkalmazásokat támogató, globálisan megosztott platformot, valamint rendszerintegrációs és rendszerbevezetési szolgáltatásokat bocsát a Boeing rendelkezésére. A Boeing az egyes ügyfelek szükségleteihez igazítja ezeket a megoldásokat, integrálja őket az adott működési környezetbe és hosszú távú tervet dolgoz ki az automatikus azonosítási technológiára épülő megoldások kiterjesztésére az ügyfél teljes környezetében. A Boeing tervei szerint 2012 első negyedévében vezeti be a szolgáltatást légitársaságok számára. A Boeing és nem-Boeing flottákhoz is rendelhető szolgáltatás gyorsan adaptálható a konkrét ügyféligényekhez.

"Több mint öt éve népszerűsítjük a Boeinggel közösen az RFID technológia alkalmazását a légi közlekedésben, és nagyon várjuk a közös projekt elindulását" - nyilatkozta Mitsutoshi Hirono, a Fujitsu Limited alelnöke.

A Boeing átalakítási szolgáltatása keretében az ügyfelek jobban menedzselhetik a repülőgépek komponenseit, az eszközöket és az anyagokat, automatikus azonosító technológia segítségével modernizálhatják őket, automatikus adatkezelést vezethetnek be, és átláthatóvá tehetik az ellátási lánccal kapcsolatos karbantartási folyamatokat.

A 2012-es indulás előtt a szolgáltatás három bétatesztelési fázison esik majd át egy kísérleti ügyfélnél.

"Minden korábbi várakozást felülmúló lehetőséget látunk a légi közlekedésben" - mutatott rá Per Noren, a Boeing CAS Information Services alelnöke. "A Boeing és a Fujitsu közös szolgáltatása jelentősen javítja majd a légitársaságok működési hatékonyságát."

Tudomány / Alapkutatás

tudomany

CAD/CAM

cad

Járműelektronika

jarmuelektronika

Rendezvények / Kiállítások

Mostanában nincsenek események
Nincs megjeleníthető esemény