2010 második negyedévében az LG forgalma 14,4 billió KRW (12,4 milliárd USD), üzemi nyeresége pedig 126 milliárd KRW (108 millió USD) volt. A konszolidált forgalom koreai wonban 0,7 százalékkal csökkent (USD-ben 10 százalékkal nőtt), a nyereség pedig 33 százalékkal (USD-ben 26 százalékkal) csökkent éves viszonyításban.
A laposképernyős televíziók megugró keresletének köszönhetően az LG Home Entertainment Company bevétele 4 százalékkal bővült az előző negyedévhez és 19 százalékkal az előző évhez viszonyítva, így a forgalom 5,4 billió KRW (4,6 milliárd USD), az üzemi nyereség 28 milliárd KRW (24 millió USD) lett. Az előző év azonos időszakához viszonyítva 47 százalékkal több, 6,3 millió laposképernyős TV talált gazdára. Az erős kereslet, a prémium termékválaszték bővülése, valamint az új LED-es televíziók megjelenése a továbbiakban is emelkedő nyereséget biztosítanak a Home Entertainment Company számára 2010 harmadik negyedévében.
Az LG Mobile Communications Company éves összevetésben 2 százalékkal, negyedéves viszonyításban 13 százalékkal több, 30,6 millió telefont értékesített ebben a negyedévben a feltörekvő piacokon tapasztalt további növekedésnek, és az új okostelefonok (pl. Ally, illetve Optimus Q) bevezetésének köszönhetően. A forgalom negyedéves összevetésben 5,8 százalékkal bővült, az előző év azonos időszakához képest viszont 29,5 százalékkal csökkent, miközben a mobilok üzemi nyeresége éves viszonyításban kedvezőtlenül alakult a kutatásra és fejlesztésre fordított összegek, illetve a feltörekvő piacok jövőbeni fejlesztés érdekében történő megerősítése miatt.
Az LG Business Solutions Company forgalma 14,7 százalékkal 1,2 billió KRW-re (1,0 milliárd USD) bővült éves viszonyításban, köszönhetően a monitor TV-k és LED-es monitorok iránt fokozódó nemzetközi keresletnek. A Business Solutions Company továbbra is az új lehetőségek feltárására törekszik a kereskedelemben és autóiparban, új megoldások bevezetésével és új partneri együttműködések megkötésével.