A NET'54 Üzleti Kommunikáció 1996 óta foglalkozik alközponti és ügyfélszolgálati rendszerek kiépítésével és menedzselésével. A cég az elmúlt években olyan vállalatok távközlési és ügyfélkapcsolati infrastruktúráját építette ki és felügyeli, mint a Pannon, a Vodafone, az AMEX, az AXA, a K&H Bank, a Sodexo, az Avon vagy a TIGÁZ. A korábban meghatározott stratégiával összhangban a NET'54 elérkezettnek látta az időt arra, hogy bővítse hálózati és távközlési megoldásainak körét, illetve a vezető gyártók partnereként alternatívát kínáljon a technológia terén ügyfeleinek. Így 2010-ben partneri megállapodást kötött a Cisco Magyarországgal a cég megoldásainak értékesítésére, bevezetésére és ügyfél oldali karbantartására.
Megoldás raktárról
A NET'54 már megkezdte az új terület sikeres meghódításához elengedhetetlen szakmai kompetenciák fejlesztését. Év elején két, közel évtizedes tapasztalattal rendelkező, a tervezésben és a telepítésben jártas Cisco-mérnököt vett fel. Ezzel párhuzamosan a menedzsment átfogó képzési programot indított el, melynek célja, hogy a jelenleg 50 fős szakembergárda 10 százaléka 1 éven belül nemzetközi Cisco minősítéssel igazolt kompetenciákat szerezzen.
"Már több sikeres Cisco-bevezetésen vagyunk túl, a jelenlegi adatok alapján pedig már a 6. legnagyobb Cisco-partnerként működünk Magyarországon" - ismertette a Cisco-piacon tett első sikereiket ifj. Karászi József. A vállalat vezetője nagy jövőt lát a Cisco alapú megoldások értékesítésében és bevezetésében, melyhez kapcsolódóan saját raktárkészletet hoz létre az ügyfelek gyors és hatékony kiszolgálása érdekében.