"A memóriapiacon - sok más iparághoz hasonlóan - némi fellendülés következett be a tavalyi évben és a Kingston képes volt előnyt kovácsolni a DRAM- és Flash-árak általános emelkedéséből" - mondta John Tu, a Kingston társalapítója. "Az SSD piacra való belépéssel, 2009 elején a termékkínálatunkat is kibővítettük. 12 hónap után most már azt is kijelenthetjük, hogy sikerült jelentős eredményeket elérnünk ezen a még kiaknázatlan területen" - tette hozzá John Tu.
"Pontosan egy évvel ezelőtt gyenge évnek néztünk elébe. Szerencsére, azóta cégünk meg tudta ragadni a kínálkozó lehetőségeket, amelyek előnyünkre váltak" - mondta David Sun, a Kingston másik társalapítója. "Együttesen, az alkalmazottak, partnerek, kereskedők, és vásárlók segítségével képesek voltunk átvészelni a nehéz időszakokat. Nagyon örülünk és büszkék vagyunk eredményeinkre" - folytatta David Sun.
A 2009-es bevételi adatok alapján, ez az év hozta a Kingston második legnagyobb árbevételét a cég 1987-es alapítása óta. A vállalat legeredményesebb éve 2007. volt 4,5 milliárd dollár árbevétellel. A Kingston először 1995-ben lépte át az 1 milliárd dolláros határt a globális értékesítés terén, ezt követte 2004-ben a 2 milliárdos és 2005-ben a 3 milliárdos határ átlépése.