FőoldalArchívumA virtuális ügyfélszolgálati munka fokozását célzó Avaya one-X Agent
2009. augusztus 04., kedd ::

A virtuális ügyfélszolgálati munka fokozását célzó Avaya one-X Agent

Az Avaya az ügyfélszolgálati munkatársak számára fejlesztette ki one-X termékcsalád legújabb darabját, amely olyan tulajdonságokkal rendelkezik, mint a könnyedén értelmezhető és megtanulható kezelőfelület, a beépített videó és továbbfejlesztett telepítési opciók.Az új alkalmazással növelhető a virtuális ügyfélszolgálati működés produktivitása és költséghatékonysága, valamint lehetővé válik a rugalmasabb munkavégzés


Az Avaya one-X Agent új fejlesztései - mint például a speciális kezelői felület, mellyel az ügyfélszolgálati munkatársak egy időben több ügyfél megkereséssel is foglalkozhatnak - nagyobb produktivitást biztosítanak a vállalatok számára, valamint ezáltal mégjobban biztosítható, hogy a betelefonáló ügyfél igénye és problémája már az első hívása során sikeresen megoldódjon. A kezelőfelület szintén új tulajdonságokkal rendelkezik, mint például az integrált címlista, a "click-to-dial" és "drag and drop" tulajdonságok melyek még egyszerűbbé teszik a konferenciahívásokat és hívástovábbításokat. Ezáltal az ügyfélszolgálati munkatársak hatékonyabban elérhetik a megfelelő szakértőt és bevonhatják az ügyféllel folytatott beszélgetésbe.

Az olyan termékek, mint például az Avaya one-X Agent, lehetővé teszik, hogy az alkalmazottak akár otthonról is képesek legyenek a hatékony munkavégzésre, pontosan úgy, mintha a jól felszerelt céges irodában lennének. Az alkalmazás grafikus felülete modern, a kezelése nagyon egyszerű és jól illeszkedik az Avaya one-X család esetén megszokott formavilághoz. Mindezeken felül az integrált videó képesség egy teljesen új és jelenleg az ügyfélszolgálati rendszerekben még nem megszokott lehetőséget biztosít, mely akár versenyelőnyt is jelenthet egy adott szolgáltatónak.

Egy távmunkában dolgozó alkalmazott egy laptop, VPN kapcsolat és az Avaya one-X Agent segítségével bárhonnan dolgozhat könnyen és rugalmasan. Gyorsan és problémamentesen csatlakozhat az ügyfélszolgálati rendszerhez. Az Avaya one-X Agent az Avaya Aura Communication Manager platformot használja a vállalati ügyfélszolgálati rendszerek és eszközök eléréséhez.

Egyszerű kontakt-center adminisztráció és együttműködés
Az Avaya one-X Agent használatával egyszerűbbé válik az ügyfélszolgálati munkatársak számítógépének adminisztrációja is. A Microsoft Installer-t használva az Avaya one-X Agent telepítése könnyen elvégezhető és az egyedi igényekre szabható. Maga a telepítés a háttérben futtatható, és nem igényel a felhasználó részéről semmilyen beavatkozást. Mindez megszűnteti a többletköltségeket és extra időt, hiszen a one-X Agent telepítése nem igényli a helyszíni jelenlétet így a távoli telephelyre sem szükséges az utazás az installáció miatt. A rendszergazda távolról be tudja állítani, hogy az ügyfélszolgálati munkatárs mely funkciókat érhet el, ezáltal a rendszergazdák jobban menedzselhetik a távoli dolgozók asztali számítógépét.

Egy másik fejlesztése az Avaya one-X Agent-nek a beépített videó képesség, mellyel a videó-alapú kapcsolat ugyanolyan egyszerűvé válik, mint a telefonhívás. Ezzel a fejlesztéssel az otthon vagy távoli irodában dolgozó ügyfélszolgálati munkatársak is könnyen kapcsolatba léphetnek munkatársaikkal úgy, mintha ők is az irodában ülnének. Mindemellett az ügyfelekkel való kapcsolattartás is sokkal személyesebbé és dinamikusabbá válhat.
Még ebben az évben az alkalmazás ki lesz egészítve az azonnali üzenetküldés lehetőségével, ezáltal tovább fokozva az ügyintézők egymás közti illetve a segítségül hívott szakértők közötti kommunikációt. Ez végül azt fogja eredményezni, hogy az ügyfél kérdések még hamarabb megválaszolásra kerülnek egy beszélgetés folyamán.

Tudomány / Alapkutatás

tudomany

CAD/CAM

cad

Járműelektronika

jarmuelektronika

Rendezvények / Kiállítások

Mostanában nincsenek események
Nincs megjeleníthető esemény