Az LCD-kontra-plazma háborúban az utóbbi technológia mára talán utolsó támogatója a japán Panasonic. Így nem túlságosan meglepő, hogy az új őrület, a háromdimenziós tévé esetében is ezt az eljárást favorizálják. A cég a Hyogo tartományban található Amagasaki városát választotta a háromdimenzós tévék gyártásának központjául. Terveik szerint a beruházás összértéke 2012-ig eléri a 2,3 milliárd dollárt.
A Panasonic előrejelzései szerint a 2010. március 31-ével befejeződő üzleti évben nőtt az érdeklődés a plazma technológiára épülő modellek iránt, hiszen 7,75 millió darabot értékesítenek ebben az időszakban. A vállalat számára az amerikai és a kínai piac kulcsfontosságú, ahol a nagy képátlójú tévék általában népszerűbbek, mint másutt. Az amerikai DisplaySearch elemző cég felmérései szerint ebben a szegmensben rengeteget erősödött az LCD az elmúlt időszakban, és elsősorban az árak mélybe rántása után sikerült sokat javítani a pozíciókon.
A 3D tévék esetében biztos, hogy folytatódni fog a két eljárás közötti küzdelem. A Panasonic háromdimenziós tévéinek sikere így nemcsak a vállalat számára létfontosságú, hanem az egész technológia jövőjére kihatással lehet. A Hitachi és más konkurensek kivonulása után a Panasonic maradt az egyetlen japán vállalat, amely jelenleg plazmák gyártásával és fejlesztésével foglalkozik.