Gyönyörű ruhák, stílusos táskák, USB-ről működtethető ventillátorok, Bluetooth technológiával kompatibilis szórakoztató elektronikai rendszerek, extravagáns lakberendezési cikkek és még több különleges termék - egy közös vonással biztosan rendelkeznek. A kis- és nagykereskedők mindegyiket megtekinthetik és megrendelhetik szeptember 17-ig a budapesti SYMA Sport- és Rendezvényközpontban. Több mint 170 hongkongi és kantoni cég érkezett a magyar fővárosba, hogy remek ár-érték arányú termékeiket bemutassák.
Image
Dr. Garamhegyi Ábel hangsúlyozta a magyar-hongkongi üzleti kapcsolatok fontosságát, és kiemelte, hogy „Hongkong volt az egyik fő helyszíne a Kínai Magyar Évad programjainak. Többek között ez is Magyarország Hongkong iránti nagyrabecsülését bizonyítja." A kormánybiztos az elektronikai és ICT
ipart a kétoldalú kereskedelem és a befektetési együttműködés motorjaként említette.
Jack So kihangsúlyozta beszédében, hogy a közép- és kelet-európai régió egyre nagyobb figyelmet kap, mivel ez egy új és izgalmas lehetőségeket rejtő fogyasztói piac, amely fogékony az új divatirányzatok és terméktrendek iránt. „Így Hongkong és Kanton együttes jelenlétének célja a szép kivitelezésű áruk bemutatása, és bízunk benne, hogy a magyar és kelet-európai vásárlókat is meggyőzi a termékek stílusa és kedvező ára."
„A Lifestyle Expo által Magyarország és a közép-kelet-európai régió üzletemberei még inkább megérthetik Hongkong és Kanton kereskedelmi szemléletét, és ennek következtében bízunk benne, hogy még több közös partnerségi kapcsolatot tudnak kialakítani." - mondta el Huang Liren.
Image
A kiállítás különleges vonzereje többek között az a divatbemutató, amelyek a 2008-as Hongkong szépe, Edelweiss Cheung részvételével került megrendezése. A tegnapi, népszerű budapesti helyszíneken történő fotózása során is sok tekintetet vonzott.
Miss Hong Kong a nyitóünnepségen a magyar modellekkel együtt a legújabb és legismertebb hongkongi divattervezők ruháit mutatta be, akik Hongkong és a szomszédos kantoni régió innovatív és kreatív képességeit személyesítik meg.
Image
Szeptember 17-én a magyar nagyközönséget is várják a kiállításra. A szervezők ingyenes belépést és tapasztalt babysitterek felügyelete mellett gyermekmegőrző szolgáltatást és -játszóházat biztosítanak.
A Lifestyle Expo Budapestről további információt a
www.hktdc.com/lifestyleexpobudapest oldalon találhat.
A Hong Kong Trade Development Council (HKTDC) 1966-os alapítása óta a hongkongi gyártók, kereskedők és a szolgáltató cégek szolgálatában áll, továbbá nemzetközi piacra jutásukat segíti elő. A HKTDC világszerte több mint 40 irodája - amelyek közül 11 Kína területén található – Hongkong üzleti
adottságait és a kínai valamint az ázsiai kereskedelemben betöltött jelentős szerepét hangsúlyozza. A HKTDC világvásárokat és üzleti delegációkat szervez, miközben nemzetközi eladók és vevők millióit köti össze különböző integrált szolgáltatásai - kereskedelmi vásárok, online piacterek és termékkatalógusok - segítségével.