FőoldalÜzlet

Üzlet

Maximális adatbiztonság a Kingston új pendrive-jaival

A Kingston bemutatta legújabb IronKey D300 és D300 Managed titkosított pendrive-jait. Mindkét USB a 2016-ban felvásárolt IronKey fejlett adatvédelmi technológiájának segítségével biztosítja a legnagyobb szintű titkosítást

A járműipar elektronikai gyártóiparrá válik

A Volkswagen-botrány megmutatta, hogy a hagyományos hajtású, fosszilis üzemanyagú járművek csak nehezen felelnek meg a környezetvédelmi előírásoknak. A járműiparnak, a termékeinek tehát változniuk kell! A fejlesztési irányokat illetően négy, egymást kiegészítő trendet láthatunk: diverzifikálódó mobilitás, összekapcsolhatóság (konnektivitás), elektromos autózás és közös találkozási pontjuk, az autonóm vezetés. Ezek mindegyike óriási elektronikai bázisra támaszkodik, érdemes hát lapunk olvasóinak is pár percet szánni a témára

A Lenovónak kellene a Fujitsu PC-gyára

A Nikkei értesülései szerint a megegyezésre még októberben sor kerülhet. A Fujitsu nagyjából 2 ezer dolgozója kerülne át a Lenovóhoz

Üzleti szkennerek intelligens funkciókkal

Az Epson két új, intelligens lapadagolós WorkForce szkennert mutatott be. A rugalmas nyomathordozó-kezelés és az intelligens funkciók gyors és könnyű adatintegritást biztosítanak, így a kompakt WorkForce DS-570W és a DS-530 modellek hatékonyan és egyszerűen integrálhatók a szervezeti munkafolyamatokba

Hetven új munkahely a Hirschmann békéscsabai új gyártócsarnokában

Egymillió eurós beruházással október 7-én 1400 négyzetméteres új gyártócsarnokot adtak át a Hirschmann Car Comunication Kft. békéscsabai telephelyén

Összefog az ABB és a Microsoft

Az ABB és a Microsoft Corporation bejelentette, hogy a két cég stratégiai partnerséget köt egymással annak érdekében, hogy az ipari ügyfelek a digitális megoldások alkalmazásával új értéket hozhassanak létre

A Huawei 16 helyet lépett előre a Globális Márkák listáján

A Huawei 16 helyet lépett előre az Interbrand most közzétett 2016-os Best Global Brands (Legjobb Globális Márkák) listáján, így tavalyi 88. helyezését 72. helyre javította, amivel a technológiai szektor egyik leggyorsabban növekvő márkája lett. A vállalat márkaértéke az Interbrand szerint közel 5,835 millió dollár, amely az előző évi értékhez képest 18 százalékos növekedést jelent. A Huawei idén harmadszor szerepel a listán, azóta, hogy 2014-ben első kínai márkaként először bekerült az Interbrand által összeállított rangsorba

Tudomány / Alapkutatás

tudomany

CAD/CAM

cad

Járműelektronika

jarmuelektronika

Rendezvények / Kiállítások

Mostanában nincsenek események
Nincs megjeleníthető esemény