A Huawei a közelmúltban bemutatott készülékeire – Mate Xs, P 40 Lite, P40, P40 Pro – kiterjeszti a VIP Service szolgáltatását. Ezen okostelefonok felhasználói szakértői segítséget kapnak régi készülékeiken található adataik átmentéséhez, és az alkalmazások telepítéséhez. Mindemellett ingyenes felhő-tárhelyt is igénybe vehetnek 12 hónapon keresztül; a P40 Lite esetében plusz 15, a Mate Xs, a P40 és P40 Pro-hoz pedig további 50 GiB keretet kapnak egy évig.
A szolgáltatást mostantól nemcsak a Huawei saját üzleteiben, hanem a Media Markt és a Notebook.hu boltjaiban kihelyezett Huawei VIP Service Pontokon és a Huawei ügyfélszolgálati vonalán keresztül – a +3680-482-934-es számon, hétfőtől péntekig délelőtt 9.00 és este 19.00 óra között – is igénybe vehetik a készüléktulajdonosok.
A Huawei továbbá áprilistól elindította új háztól-házig szolgáltatását is. A veszélyhelyzet fennállásának idején igénybe vehető szolgáltatás a kiegészítők kivételével minden Huawei-készülékre – így okostelefonokra, notebookokra, tabletekre, okosórákra, routerekre és modemekre is kiterjed. A készülékeket futár veszi fel és szállítja a szervizközpontba, majd azokat a javítást követően az előírásoknak megfelelően megtisztítják és fertőtlenítik, így tisztán és sterilen kerülnek vissza tulajdonosukhoz. A kétirányú szállítás teljesen ingyenes.
A szolgáltatást a Huawei Support alkalmazásán, a prémium készülékekhez a vállalat hivatalos honlapján, valamint telefonos elérhetőségén lehet megrendelni; az ügyfélszolgálati vonal +3680-482-934-es telefonszámán hétfőtől péntekig délelőtt 9.00 és este 19.00 óra között.
Amennyiben valaki személyesen keresi fel a Huawei szervizközpontjait és VIP Service Pontjait, a vállalat ingyenes készülék-fertőtlenítést biztosít.