Bánhegyi Zsófia karrierjét a Magyar Turisztikai Ügynökség marketingkommunikációért felelős vezérigazgató-helyetteseként folytatja április 3-tól. Bánhegyi Zsófia 2012 nyarán csatlakozott a Magyar Telekom Csoporthoz, ahol a T-Systems Magyarország marketing és kommunikációs igazgatójaként a nagyvállalati és államigazgatási ügyfeleket kiszolgáló, öt elődcégből létrejövő vállalat márkájának hazai felépítésén dolgozott, később a T-Systems menedzsmentjének tagja is lett. 2015. október elsején nevezték ki az új, integrált kommunikációs szervezet élére, amely a teljes cégcsoport kommunikációjáért felel.
Utódja Szabó Béla lesz, aki jelenleg a DDB stratégiai és innovációs igazgatója. A szakember 2017. május 15-től tölti majd be a Magyar Telekom Csoport kommunikációs igazgatói szerepkörét és irányítja a Magyar Telekom csoportszintű kommunikációs tevékenységét, így márkamenedzsment munkáját, szponzorációs és rendezvény tevékenységét, külső és belső kommunikációját, valamint médiastratégiáját.
Szabó Béla pályafutása során ötvözte az ügynökségi márkaépítési és kommunikációs tudást az ügyfél oldalon szerzett speciális tapasztalatokkal. Több nagy nemzetközi reklámügynökségnél töltött be fontos szerepet, a Y&R-nál az Ericsson regionális koordinációját, a Leo Burnett-nél stratégiai és ügyfélkapcsolati igazgatóként az ügynökség termékeinek minőségéért és az ügyfélszerzésért volt felelős. A telekommunikációs iparágban a Vodafone magyarországi és londoni székhelyű globális szervezeténél dolgozott márkaépítésért és marketing kommunikációért felelős vezetőként. Többek között az ő nevéhez köthető a szolgáltatók mobilhálózatának új iparági témaként való felépítése. A globális és lokális tapasztalatok mellett személyesen vett részt Afrika legerősebb márkája, az MTN telekommunikációs szolgáltató, digitális transzformációs és kommunikációs stratégiájának kialakításában a dél-afrikai központú regionális MetropolitanRepublic ügynökség Stratégiai Igazgatójaként. A Magyar Telekomhoz a DDB-ből csatlakozik, ahol stratégiai és innovációs igazgatóként elsősorban az ügyfelek márkáinak és üzleti tevékenységének új területekre való bevezetése volt fő feladata.